تیزر رسمی جدید از گوشی شیائومی میکس فولد 4 در فضای آنلاین منتشر شد

تا موعد رونمایی از گوشی‌های هوشمند شیائومی میکس فولد 4 و ردمی K70 اولترا تنها چند روز دیگر زمان باقی مانده است. بر اساس برنامه‌ریزی‌ها رویداد معرفی این گوشی‌ها طی روز 19 جولای (29 تیر ماه) در کشور چین برگزار خواهد شد.

شیائومی میکس فولد 4 نه تنها پیشرفته‌ترین گوشی هوشمند تاشو در بازار چین به‌شمار خواهد رفت؛ بلکه بی‌تردید به یکی از گزینه‌های برتر در صنعت دستگاه‌های تاشو مبدل خواهد شد. در نتیجه طرفداران گوشی‌های تاشو بی‌صبرانه منتظر معرفی این محصول جذاب هستند. اما اکنون شیائومی برای داغ نگه داشتن تنور تبلیغات این گوشی، روند افشای برخی مشخصات کلیدی آن‌را آغاز کرده است.

تیزر رسمی جدیدی که توسط شیائومی منتشر شده است؛ به‌کارگیری سیستم دوربین چهارگانه با برند لایکا را مورد تائید قرار می‌دهد. تیزر جدید شیائومی میکس فولد 4 نه تنها طراحی این گوشی بلکه برخی مشخصات کلیدی آن‌را نیز فاش می‌کند. در این تیزر، گوشی تاشو آینده شیائومی با رنگ‌آمیزی آبی به معرض نمایش گذاشته شده است.

ماژول دوربین برجسته با برند لایکا، 4 عدد لنز را درون خود جای داده است. این ماژول دارای ظاهری کاملا مستطیلی‌شکل نبوده و حداقل بر اساس محتوای تیزر به‌نظر می‌رسد که گوشی از طراحی بسیار باریک برخوردار خواهد بود. سیستم دوربین چهارگانه روی پنل پشتی از سنسور اصلی 50 مگاپیکسلی واید با گشودگی دیافراگم f/1.7، لنز تله‌فوتو پریسکوپی 10 مگاپیکسلی با گشودگی دیافراگم f/2.9 و قابلیت پشتیبانی از زوم اپتیکال حداکثر 5 برابری تشکیل خواهد شد.

شیائومی میکس فولد 4 احتمالا مجهز به یکی از برترین سیستم‌های دوربین ارائه شده در گوشی‌های تاشو تا به امروز خواهد بود. نمایشگر خارجی دستگاه نیز کاملا پیشرفته بوده و از یک پنل اولد با انحنای بسیار جزئی در هر 4 طرف بهره خواهد برد. نمایشگر اصلی دارای یک حفره کروی‌شکل در گوشه بالایی سمت چپ بوده و نمایشگر خارجی نیز دارای یک حفره کروی در قسمت مرکزی است.

سایر مشخصات گوشی از جمله گواهینامه حفاظتی IPX8 در برابر نفوذ آب و گردوغبار و ارتباط ماهواره‌ای دو طرفه در گذشته مورد تائید قرار گرفته است. همچنین اطلاعات اولیه لو رفته تائید می‌کنند که شیائومی میکس فولد 4 به باریک‌ترین گوشی هوشمند تاشو در جهان تبدیل خواهد شد. ضخامت این دستگاه معادل 9.47 میلی‌متر و وزن آن برابر با 226 گرم خواهد بود.

بعلاوه توان پردازشی این دستگاه احتمالا از طریق تراشه اسنپدراگون 8 نسل 3 کوالکام، حداکثر 16 گیگابایت رم و 1 ترابایت حافظه داخلی تامین خواهد شد. این گوشی احتمالا به‌طور انحصاری در بازار چین عرضه شده و در نتیجه شاید هیچ‌گاه در خارج از خاک این کشور قابل دسترس نباشد.

نوشته تیزر رسمی جدید از گوشی شیائومی میکس فولد 4 در فضای آنلاین منتشر شد اولین بار در آی‌ تی‌ رسان منتشر شد.

منبع: آی‌تی‌رسان

تاریخ انتشار

در

,


با عنایت به اینکه سایت «اخبار تکنولوژی» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع مطلب و کاربران است. (قانون تجارت الکترونیک)

اخبار تکنولوژی نقشی در تولید محتوا ندارد و مطالب این سایت، بازنشر اخبار پایگاه‌های معتبر خبری است.