تصاویر کیس‌های محافظ گوشی اکسپریا 5 مارک 6 سونی منتشر شد

گزارش‌های مخابره شده طی ماه گذشته نشان دادند که سونی احتمالا توسعه دستگاه‌های سری اکسپریا 5 خود را به تدریج متوقف می‌کند. بدین‌ترتیب خانواده اکسپریا 1 به‌عنوان تنها سری گوشی‌های هوشمند رده بالا کمپانی ژاپنی به بازار عرضه خواهد شد.

اکنون فهرست لو رفته از کیس‌های محافظی که ظاهرا متعلق به گوشی اکسپریا 5 مارک 6 هستند؛ فرضیه پیشین را رد می‌کند. یک خرده فروشی آنلاین آلمانی اخیرا کیس محافظ Spigen Rugged Armor برای اکسپریا 5 مارک 6 را در فهرست محصولات قابل عرضه خود قرار داده است.

تصاویر ضمیمه شده نشان‌دهنده کیس نصب شده روی گوشی بوده و با بررسی آنها می‌توان به تفاوت‌های ظریف کیس جدید با نمونه مشابه عرضه شده برای اکسپریا 5 مارک 5 طی سال گذشته پی برد.

یکی از تفاوت‌های قابل توجه به فلاش LED موجود در اکسپریا 5 مارک 6 مربوط می‌شود. ماژول فلاش گوشی جدید در حد فاصل میان دو دوربین پشتی قرار گرفته و در مقایسه با نمونه موجود در اکسپریا 5 مارک 5 از اندازه بزرگ‌تری برخوردار است.

کیس Spigen Rugged Armor برای اکسپریا 5 مارک 6

همچنین رندرهای لو رفته نشان‌دهنده جک صوتی هدفون در قسمت بالایی، اسکنر اثرانگشت در قسمت جانبی بدنه و کلیدهای تنظیم میزان بلندی صدا در سمت راست هستند. با این‌حال این‌بار از دکمه شاتر خبری نبوده و اندازه نمایشگر و نسبت ابعاد آن نیز احتمالا بدون تغییر باقی خواهند ماند.

گوشی اکسپریا 5 مارک 5 در ماه سپتامبر سال گذشته عرضه شد این موضوع بدان معناست که سونی برای آغاز کمپین تبلیغاتی اکسپریا 5 مارک 6 هنوز فرصت کافی را در اختیار دارد.

تصاویر کیس Spigen Rugged Armor برای اکسپریا 5 مارک 5 (سمت چپ) و اکسپریا 5 مارک 6 (سمت راست)

نوشته تصاویر کیس‌های محافظ گوشی اکسپریا 5 مارک 6 سونی منتشر شد اولین بار در آی‌ تی‌ رسان منتشر شد.

منبع: آی‌تی‌رسان

تاریخ انتشار

در

,


با عنایت به اینکه سایت «اخبار تکنولوژی» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع مطلب و کاربران است. (قانون تجارت الکترونیک)

اخبار تکنولوژی نقشی در تولید محتوا ندارد و مطالب این سایت، بازنشر اخبار پایگاه‌های معتبر خبری است.