شیائومی میکس فلیپ با تراشه اسنپدراگون 8 نسل 3 در وبسایت گیک‌بنچ رویت شد

کمپانی شیائومی در تدارک عرضه نخستین گوشی تاشو صدفی‌شکل خود در اواخر سال جاری میلادی است. این دستگاه شیائومی میکس فلیپ نامگذاری شده و اخیرا در پایگاه داده گیک‌بنچ رویت شده است.

اولین گوشی تاشو صدفی‌شکل شیائومی پیش‌تر در پایگاه داده آژانس رگولاتوری NCC ظاهر شده است. برند چینی، خبر عرضه گوشی‌های تاشو شیائومی میکس فلیپ و شیائومی میکس فولد 4 در اواخر ماه جاری میلادی در کشور چین را تائید نموده است.

شیائومی میکس فلیپ با شماره مدل 2405CPX3DC در پایگاه داده گیک‌بنچ رویت شده و به‌کارگیری تراشه اسنپدراگون 8 نسل 3 کوالکام در این گوشی مورد تائید قرار گرفته است. این دستگاه در تست‌های پردازش تک هسته‌ای و چند هسته‌ای گیک‌بنچ به‌ترتیب امتیازات 2087 و 6282 را کسب کرده است.

همچنین فهرست گیک‌بنچ، استفاده از حافظه رم 12 گیگابایتی و سیستم‌عامل اندروید 14 را تائید می‌کند. بر اساس اطلاعات مندرج در فهرست NCC این گوشی از باتری دو سلولی با ظرفیت 4740 میلی‌آمپرساعتی و قابلیت پشتیبانی از شارژ سریع 67 واتی استفاده خواهد کرد.

بعلاوه تصاویر لو رفته از به‌کارگیری سیستم دوربین پشتی دوگانه حکایت دارند. پیکره‌بندی دوربین احتمالا از سنسور اصلی 50 مگاپیکسلی با فرمت اپتیکی 1/1.55 اینچی و قابلیت OIS تشکیل خواهد شد.

فهرست مربوط به شیائومی میکس فلیپ در پایگاه داده گیک‌بنچ

نوشته شیائومی میکس فلیپ با تراشه اسنپدراگون 8 نسل 3 در وبسایت گیک‌بنچ رویت شد اولین بار در آی‌ تی‌ رسان منتشر شد.

منبع: آی‌تی‌رسان

تاریخ انتشار

در

,


با عنایت به اینکه سایت «اخبار تکنولوژی» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع مطلب و کاربران است. (قانون تجارت الکترونیک)

اخبار تکنولوژی نقشی در تولید محتوا ندارد و مطالب این سایت، بازنشر اخبار پایگاه‌های معتبر خبری است.