شیائومی 15 پرو از دوربین تله‌فوتو موجود در شیائومی 14 اولترا استفاده خواهد کرد

کمپانی شیائومی در تدارک رونمایی از گوشی‌های پرچمدار سری شیائومی 15 است. بر اساس گمانه‌زنی‌ها در ماه اکتبر امسال شاهد عرضه گوشی‌های شیائومی 15 و شیائومی 15 پرو خواهیم بود.

تا این لحظه مجموعه‌ای از اطلاعات و شایعات جدید درباره سری شیائومی 15 در فضای آنلاین منتشر شده است.بخشی از این اطلاعات به دوربین تله‌فوتو موجود در گوشی شیائومی 15 پرو اشاره دارد. بر این اساس شیائومی 15 پرو از ماژول تله‌فوتو مشابه با نمونه موجود در شیائومی 14 اولترا بهره خواهد برد.

شیائومی 14 اولترا به‌دلیل خلق یکی از بهترین تجارب دوربین در صنعت موبایل به شهرت رسید. در عین‌حال برند چینی سرگرم برنامه‌ریزی‌ برای ارائه امکانات بسیار جالب در گوشی جدید شیائومی 15 پرو است. بر اساس آخرین اطلاعات، شیائومی 15 پرو از همان دوربین تله‌فوتو پریسکوپی شیائومی 14 اولترا استفاده خواهد کرد.

این موضوع بدان معناست که دوربین پریسکوپی شیائومی 15 پرو به لحاظ سخت‌افزاری با نمونه موجود در شیائومی 14 اولترا تفاوتی نخواهد داشت. شیائومی 14 اولترا مجهز به لنز تله‌فوتو پریسکوپی 120 میلی‌متری، سنسور IMX858 ساخت شرکت سونی، گشودگی دیافراگم f/1.5 و قابلیت OIS است. این سخت‌افزار عینا در شیائومی 15 پرو نیز به‌کارگیری خواهد شد.

از نظر سایر مشخصات فنی نیز انتظار می‌رود که شیائومی 15 پرو مجهز به یک نمایشگر اولد 6.73 اینچی با انحنای جزئی، رزولوشن 2K و نرخ نوسازی حداکثر 120 هرتزی باشد. توان پردازشی این گوشی از طریق تراشه اسنپدراگون 8 نسل 4 کوالکام تامین خواهد شد. باتری 5400 میلی‌آمپرساعتی مورد استفاده در این مدل پرچمدار از فناوری شارژ سریع حداکثر 120 واتی در بستر سیم پشتیبانی خواهد کرد.

نوشته شیائومی 15 پرو از دوربین تله‌فوتو موجود در شیائومی 14 اولترا استفاده خواهد کرد اولین بار در آی‌ تی‌ رسان منتشر شد.

منبع: آی‌تی‌رسان

تاریخ انتشار

در

,


با عنایت به اینکه سایت «اخبار تکنولوژی» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع مطلب و کاربران است. (قانون تجارت الکترونیک)

اخبار تکنولوژی نقشی در تولید محتوا ندارد و مطالب این سایت، بازنشر اخبار پایگاه‌های معتبر خبری است.