سامسونگ گلکسی S25 اولترا از فریم با طراحی جدید استفاده خواهد کرد

گوشی‌های تاشو گلکسی زد فولد 6 و گلکسی زد فلیپ 6 سامسونگ طی هفته‌های گذشته در کانون توجهات قرار داشتند؛ اما اکنون احتمالا نوبت به افشای اطلاعات جدید درباره سری گلکسی S25 رسیده است. روند انتشار شایعات درباره این گوشی‌ها احتمالا طی ماه‌های آینده شتاب بیش‌تری پیدا خواهد کرد.

یکی از مهم‌ترین اطلاعات فاش شده نشان می‌دهد که گلکسی S25 اولترا تغییراتی بنیادین را در زمینه طراحی تجربه خواهد کرد. در واقع جریان شایعات ادعا می‌کند که سامسونگ پیش‌تر طراحی هر سه عضو خانواده گلکسی S25 را نهایی کرده است. در واقع گفته شده که سامسونگ برای کمک به حمل آسان‌تر گلکسی S25 اولترا در دست از فریم با طراحی نامتقارن بهره خواهد برد.

بر اساس گزارش‌ها فریم گوشی در سمت پنل پشتی انحنای بیش‌تری پیدا کرده و در قسمت جلویی دارای ظاهری صاف‌تر خواهد بود. همچنین این موضوع موجب می‌شود تا حواشی باریک‌تر به‌نظر برسند. اگرچه هنوز دقیقا مشخص نیست که سامسونگ این سبک از طراحی را به چه شکل پیاده‌سازی خواهد کرد.

بعلاوه عرض گوشی نیز حفظ شده و به‌طور کلی ضخامت فریم جانبی کاهش خواهد یافت. این موضوع با شایعه پیش‌تر منتشر شده در اواخر ماه ژوئن درباره تغییر سبک طراحی تا حدودی مطابقت دارد. اگرچه تغییرات مورد اشاره در طراحی احتمالا مطلوب به‌نظر می‌رسند؛ اما وجود زوایای تیز، مشکل اصلی گلکسی S24 اولترا به لحاظ ارگونومی محسوب می‌شود.

این موضوع موجب می‌شود تا دستگاه در مقایسه با سایر گوشی‌های هوشمند 6.8 اینچی بسیار بزرگ‌تر جلوه نماید. در هر صورت تغییرات اشاره شده ظاهرا مطلوب بوده و اکنون بایستی منتظر بمانیم و ببینیم که طراحی جدید بر ارگونومی و قابلیت استفاده از گوشی به چه شکل تاثیرگذار خواهد بود.

نوشته سامسونگ گلکسی S25 اولترا از فریم با طراحی جدید استفاده خواهد کرد اولین بار در آی‌ تی‌ رسان منتشر شد.

منبع: آی‌تی‌رسان

تاریخ انتشار

در

,


با عنایت به اینکه سایت «اخبار تکنولوژی» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع مطلب و کاربران است. (قانون تجارت الکترونیک)

اخبار تکنولوژی نقشی در تولید محتوا ندارد و مطالب این سایت، بازنشر اخبار پایگاه‌های معتبر خبری است.