مقایسه پارتی باکس ۱۱۰ و ۳۱۰ | دو اسپیکر قدرتمند بر ای فضای باز!

در این متن همراه ما باشید تا مقایسه پارتی باکس ۱۱۰ و ۳۱۰ را برای شما انجام دهیم. 2 محصولی که نام برده شد از مهم‌ترین محصولات کمپانی بزرگ و معتبر جی‌بی‌ال هستند. این 2 اسپیکر برای مهمانی طراحی شده‌اند و نام پارتی باکس هم که نام سری آن‌هاست بر همین اساس انتخاب شده است.

اینکه کدام یک از آن‌ها بهتر است و ارزش خرید بیشتری دارد، توسط بسیاری از افراد پرسیده می‌شود و ما هم امروز می‌خواهیم به این سوال مهم یک پاسخ مشخص دهیم. پس برای کسب اطلاعات بیشتر درباره این 2 محصول تا انتهای متن همراه ما باشید. همچنین ما در انتها بهترین روش برای خرید این اسپیکر‌ها را به شما خواهیم گفت.

مشخصات پارتی باکس 110

JBL PartyBox 110 یکی از معروف‌ترین محصولات این کمپانی ‌است که در مهمانی‌ها بسیار مورد استفاده قرار می‌گیرد. این اسپیکر با توان خروجی 160 وات می‌تواند تا 12 ساعت بدون وقفه برای شما موسیقی پخش کند. 2 ساب ووفر در این اسپیکر صدای شفاف و باکیفیت را برای‌تان به‌همراه خواهد داشت.

ضد آب‌بودن این اسپیکر باعث می‌شود که بتوانید از آن به‌راحتی در مناطق مربوط نیز استفاده کنید. برای این اسپیکر یک نرم‌افزار طراحی شده که می‌تواند کارهای مختلفی را انجام دهد.

برای نمونه می‌توانید نور را استفاده از این اپلیکیشن تنظیم یا برای استفاده از کارائوکه تنظیمات مختلفی را به‌وسیله این اپلیکیشن در اسپیکر اعمال کنید. این اسپیکر، به‌صورت ایستاده قرار می‌گیرد. می‌تواند به میکروفون و گیتار دارای پیکاپ متصل شود. بدنه آن بسیار مقاوم است و با بیس عمیق قدرت صدای زیادی را در اختیار شما قرار می‌دهد.

مشخصات پارتی باکس 310

در Party Box 310 از برند جی‌بی‌ال نسبت به محصول قبلی ما با محصولی مشابه طرف هستیم. کل هدف این گزارش این است که بتوانیم به شما تفاوت‌ها و شباهت‌های این 2 اسپیکر را معرفی کنیم اما در این قسمت برای اینکه مطالب را گم نکنید، سراغ چنین موضوعی نخواهیم رفت.

این مدل را باید قوی‌ترین پارتی باکس شارژ جی‌بی‌ال بدانیم. این اسپیکر به‌لحاظ ساختاری از 2 ساب ووفر و توییتر تشکیل شده است. این اسپیکر با 3.5 ساعت شارژ می‌تواند به شما 18 ساعت موسیقی ارائه دهد که عددی فوق‌العاده است.

یکی از ویژگی‌های مثبت و جالب این اسپیکر مقاومت بالای آن در برابر گردوغبار است که به ما این امکان را می‌دهد که از آن در محیط‌های باز به‌راحتی و بدون مشکل استفاده کنیم. توان خروجی این اسپیکر 240 وات است.

وزن 17.4 کیلوگرمی آن باعث می‌شود که حمل سختی داشته باشد اما در زیر آن چرخ‌هایی قرار گرفته که بتواند چنین فرایندی را بسیار ساده پیش ببرد. در نرم‌افزار JBL PARTYBOX می‌توان به این اسپیکر نیز متصل شد و قابلیت‌های مختلف آن را استفاده کرد. یک ویژگی جالب دیگر این اسپیکر این است که می‌توان 2Party Box 310 را به‌هم متصل کرد و از قدرت صدای‌شان لذت برد.

مقایسه پارتی باکس ۱۱۰ با ۳۱۰

حالا که مشخصات هر 2 پارتی باکس را بررسی کردیم وقت آن است که به سراغ مقایسه پارتی باکس ۱۱۰ و ۳۱۰ برویم. در مقایسه، ما مشخصات هر 2 اسپیکر را در بخش‌های مختلف روبه‌روی همدیگر قرار خواهیم داد داد درک بهتری از قابلیت‌های هر کدام پیدا کنید و بتوانید در مرحله انتخاب بهتر از پیش تصمیم بگیرید.

هر 2 آن‌ها از بهترین محصولات جی‌بی‌ال هستند و طرفداران زیادی هم دارند. باید بگوییم که شباهت‌های این 2 محصول کم نیست. برای نمونه هر 2 آن‌ها از رقص نور با قابلیت شخصی‌سازی، کارائوکه با قابلیت اعمال تنظیمات مختلف، بلوتوث نسل جدید و بدنه قدرتمند استفاده می‌کنند.

مقایسه پارتی باکس ۱۱۰ و ۳۱۰ در طراحی

در اولین بخش مقایسه ما باید طراحی این 2 محصول را با یکدیگر بررسی کنیم و ببینیم که کدام مورد بر دیگری برتری دارد. پارتی باکس ۱۱۰ به‌لحاظ طراحی از متریال باکیفیتی بهره می‌برد و از این نظر مشکلی ندارد. خصوصا اینکه قابلیت ضد آب آن باعث می‌شود که راه نفوذی برای رطوبت نیز در آن باقی نماند اما این محصول را نمی‌توان به‌راحتی حمل کرد.

در واقع این اسپیکر ساخته شده تا در جایی ثابت قرار بگیرد و مدام تغییر مکان ندهد. البته که وزن آن نسبت به مدل 310 سبک‌تر است اما باز هم قابلیت‌هایی که پارتی باکس 310 برای جابه‌جایی دارد را 110 از آن محروم است. 310 با استفاده از چرخ‌هایی که زیرش قرار گرفته می‌تواند به‌راحتی حرکت کند، با استفاده از دسته‌اش همانند یک چمدان ایستاده برای شما قابل عمل خواهد شد که باعث می‌شود بسیار راحت در محیط‌های مختلف به‌حرکت دربیاید و جابه‌جا شود.

مقایسه پارتی باکس ۱۱۰ و ۳۱۰ در کیفیت و حجم صدا

فرق پارتی باکس ۱۱۰ و ۳۱۰ در اصلی‌ترین نقطه خود همین کیفیت و حجم صدا است. در بسیاری از نقطه‌ها این 2 محصول شبیه هم هستند اما در این بخش تفاوت‌های اصلی ان‌ها نمایان می‌شود. پارتی باکس 110 حداکثر 160 وات خروجی به شما ارائه می‌دهد اما پارتی باکس 310 می‌تواند 240 وات خروجی براساس RMS داشته باشد.

اگر که می‌خواهید حجم صدای بسیار زیادی را داشته باشید و در یک محیط بزرگ از اسپیکر استفاده کنید، پارتی باکس 310 گزینه بهتری برای شما خواهد بود. البته که باید به مولفه هزینه و قیمت نیز توجه زیادی داشته باشید. شما برای تهیه پارتی باکس ۳۱۰ باید بودجه بسیار بیشتری را به خرید اسپیکر اختصاص دهید، درحالی‌که پارتی باکس 110 با قیمت به‌صرفه‌تری در دسترس شما خواهد بود.

حجم صدای آن‌ها را می‌توان با استفاده از فضایی که پوشش می‌دهند بهتر بررسی کرد. پارتی باکس 110 برای فضاهای زیر 100 متر گزینه‌ای بسیار عالی خواهد بود اما پارتی باکس 310 می‌تواند تا 150 متر پوشش صدا داشته باشد.

مقایسه پارتی باکس ۱۱۰ و ۳۱۰ در میزان شارژدهی و باتری

در بخش بعدی مقایسه‌مان باید شارژدهی و باتری را بررسی کنیم. پارتی باکس 110 از یک باتری 36 واتی استفاده می‌کند که می‌تواند تا 12 ساعت شارژدهی کاملی برای شما داشته باشد. این باتری برای اینکه بتواند شارژ شود حدودا 3.5 ساعت نیز زمان نیاز خواهد داشت.

البته که اتصال به برق شهری و استفاده از آن نیز برای این پارتی باکس میسر خواهد بود. در نقطه مقابل پارتی باکس 310 از یک باتری پرقدرت 72 واتی کمک می‌گیرد که تا می‌تواند تا 18 ساعت پخش موسیقی برای شما داشته باشد.

همانند مدل قبلی می‌توان این پارتی باکس را نیز به برق شهری متصل و بدون باتری از آن استفاده کرد. این باتری با توجه به اینکه قدرت بیشتری دارد و مدت زمان بیشتری نیز موسیقی برای ما پخش می‌کند 6 ساعت زمان نیاز خواهد داشت تا بتواند به میزان شارژ 100درصد خود برسد.

استانداردهای مختلف در پارتی باکس ۱۱۰ و ۳۱۰

محصولات صوتی با استانداردهای مختلف به‌فروش می‌رسند آن‌ها می‌توانند تا مقادیر خاصی در برابر آب و گرد‌وغبار مقاومت داشته باشید تا بتوانند که تجربه بهتری به صاحبان‌شان ارائه دهند. پارتی باکس 110 با استاندارد ضد آب خود می‌تواند در کنار استخرها مورد استفاده باشد چون با پاشش قطرات آب مشکلی ندارد و در برابر آن مقاوم است.

310 نیز چنین قابلیتی دارد و اگر در کنار آب و در معرض رطوبت قرار بگیرد مشکلی برایش پیش نخواهد آمد. پارتی باکس 310 در برابر گردوغبار می‌تواند از خود مقاومت بالایی نشان دهد و برای استفاده در فضاهای باز بدون رطوبت یکی از بهترین گزینه‌ها خواهد بود.

قابلیت‌های مختلف پارتی باکس ۱۱۰ و ۳۱۰

انواع پارتی باکس جی بی ال دارای قابلیت‌های مختلفی هستند تا بتوانند در یک مهمانی برای شما بهترین میزان کارایی را داشته باشند. در مقایسه پارتی باکس ۱۱۰ و ۳۱۰ حالا به قابلیت‌هایی می‌رسیم که ممکن است برای شما جذابیت داشته باشند.

هر 2 اسپیکر از رقص نور زیبایی بهره‌ می‌برند که برای مهمانی‌ها گزینه خوبی خواهند بود. پارتی باکس 310 می‌تواند بیس بیشتر و بهتری را به محیط منتقل کند. پارتی باکس 310 دارای 3 دکمه اصلی‌است که بیس و کارائوکه با آن تنظیم می‌شوند اما در 110 می‌توانید با استفاده از اپلیکیشن مخصوص این کار را انجام دهید.

جمع‌بندی

در مقایسه پارتی باکس ۱۱۰ و ۳۱۰ در نهایت می‌توانیم این جمع‌بندی را داشته باشیم که 110 جمع‌وجورتر و ارزان‌تر است و کنترل راحت‌تری هم دارد. در مقابل 310 محصولی گران‌قیمت‌تر، قدرت‌منن‌تر و بزرگ‌تر است که می‌تواند به‌راحتی حمل شود.

بسته به اینکه در چه موقعیتی می‌خواهید چه نوع صدایی را پخش کنید هر کدام از این اسپیکرها می‌توانند برای شما مناسب باشند. از شما ممنونیم که تا انتهای این مطلب همراه ما بودید. امیدواریم از مقایسه‌ای که انجام شد بیشترین استفاده را کرده باشید. برای انتخاب و خرید بهترین اسپیکر، تکنولایف همراه و هم‌مسیر شما خواهد بود.

این مطلب یک رپورتاژ آگهی بوده و آی‌تی‌رسان در تهیه آن نقشی نداشته است

نوشته مقایسه پارتی باکس ۱۱۰ و ۳۱۰ | دو اسپیکر قدرتمند بر ای فضای باز! اولین بار در آی‌ تی‌ رسان منتشر شد.

منبع: آی‌تی‌رسان

تاریخ انتشار

در

,

برچسب ها:



با عنایت به اینکه سایت «اخبار تکنولوژی» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع مطلب و کاربران است. (قانون تجارت الکترونیک)

اخبار تکنولوژی نقشی در تولید محتوا ندارد و مطالب این سایت، بازنشر اخبار پایگاه‌های معتبر خبری است.