آنر از تبلت‌های جدید مجیک پد 2 و پد 9 پرو رونمایی کرد

امروز برند آنر در کنار معرفی گوشی‌های تاشو جدید مجیک V3 و مجیک Vs3 از دو تبلت اندرویدی جدید نیز رونمایی کرد. نخستین تبلت، مجیک پد 2 نام داشته و مجهز به یک نمایشگر 12.3 اینچی اولد و تراشه اسنپدراگون 8s نسل 3 است.

تبلت دیگر، آنر پد 9 پرو نام داشته و با وجود تراشه Dimensity 8100 ساخت شرکت مدیاتک گزینه مناسبی برای یادگیری از راه دور است.

مجیک پد 2 مجهز به یک پنل اولد بوده و در مقایسه با نمایشگر LCD موجود در مدل نسل قبلی خود یعنی مجیک پد 13 یک گام روبه جلو محسوب می‌شود. این پنل از عمق رنگ 10 بیتی، نرخ نوسازی حداکثر 144 هرتزی، رزولوشن 3000×1920 پیکسل، چگالی پیکسلی 290ppi و حداکثر روشنایی 1600 نیتی برخوردار است.

آنر اعلام کرده که این نمایشگر از تکنیک مدولاسیون پهنای پالس با فرکانس 4320 هرتز پشتیبانی می‌کند. بعلاوه این پنل دارای گواهینامه TUV Rheinland برای محافظت از چشم در برابر سوسو زدن و تابش نور آبی است. این تبلت تنها 5.8 میلی‌متر ضخامت داشته و در مقایسه با نخستین نسل مجیک پد از اندازه کوچک‌تری برخوردار است.

باتری 10050 میلی‌آمپرساعتی تبلت از فناوری شارژ 66 واتی در بستر سیم پشتیبانی می‌کند. همچنین دوربین اصلی 13 مگاپیکسلی و دوربین جلویی 9 مگاپیکسلی نیز کماکان حفظ شده است.

آنر مجیک پد 2

مجیک پد 2 با رابط کاربری MagicOS 8.0 مبتنی بر سیستم‌عامل اندروید 14 عرضه می‌شود. این تبلت بسیاری از ویژگی‌های هوش مصنوعی که توسط تراشه‌های کوالکام پشتیبانی می‌شوند را در خود جای داده است. همچنین برخی ویژگی‌های جانبی به حالت مولتی تسکینگ اضافه شده و اکنون فرمول‌های دست‌نویس، دستخط، اشکال هندسی و اشیاء مختلف به رسمیت شناخته می‌شوند.

این تبلت دارای اتصال بلوتوث 5.3، وای‌فای 6 و پشتیبانی از جدیدترین قلم استایلوس کمپانی موسوم به Magic Pen 3 است. دستگاه مذکور مجهز به 8 عدد اسپیکر بوده و گواهینامه صوتی و ویدیویی IMAX Enhanced را دریافت نموده است. با این‌حال از نسخه سیم‌کارت‌خور خبری نیست.

آنر مجیک پد 2 در مدل‌های رنگی سفید، مشکی و فیروزه‌ای عرضه می‌شود. این تبلت در مدل‌هایی با 8 گیگابایت رم + 256 گیگابایت حافظه داخلی، 12 گیگابایت رم + 256 گیگابایت حافظه داخلی، 16 گیگابایت رم + 512 گیگابایت حافظه داخلی و احتمالا 16 گیگابایت رم + 1 ترابایت حافظه داخلی روانه بازار می‌شود. این تبلت با قیمت‌گذاری پایه 2899 یوان (400 دلار/ 367 یورو) عرضه شده و برترین مدل آن نیز 4199 یوان (580 دلار/ 530 یورو) قیمت‌گذاری شده است.

این تبلت برای پیش‌فروش در فروشگاه آنلاین Honor China عرضه شده است. فروش مجیک پد 2 دقیقا از یک هفته دیگر یعنی روز 19 جولای (29 تیر ماه) آغاز خواهد شد.

آنر پد 9 پرو

سری آنر پد تمامی رده‌های سنی را پوشش داده و برای افرادی که به‌دنبال یک گزینه اقتصادی برای کمک به یادگیری و مطالعه در حال حرکت هستند؛ پیشنهادی مناسب قلمداد می‌شود.

آنر پد 9 پرو بر پایه مدل پد 9 تولید شده و از نمایشگری با روشنایی بالاتر و عملکرد سریع‌تر بهره می‌گیرد. این نمایشگر از نوع LCD با اندازه 12.1 اینچ، نرخ نوسازی 144 هرتزی و رزولوشن 2.5K (معادل 2560×1600 پیکسل) است. نکته جالب توجه اینکه آنر پد 9 پرو با دو نمایشگر متفاوت روانه بازار می‌شود. مدل نخست دارای یک نمایشگر LCD معمولی بوده و مدل دیگر از پوشش محافظ نور آبی و ضد سوسو زدن استفاده می‌کند.

این تبلت در مقایسه با مدل 12.1 اینچی نسل قبلی خود از اندازه کوچک‌تری برخوردار است. این موضوع به‌معنای کاهش ضخامت حواشی اطراف نمایشگر تبلت است. نکته مهم‌تر اینکه ظرفیت باتری تقریبا 20 درصد افزایش یافته و به 10050 میلی‌آمپرساعت رسیده است. تراشه مدیاتک در کنار 8 یا 12 گیگابایت رم و 256 گیگابایت حافظه داخلی فعالیت می‌کند. از جنبه نرم‌افزاری نیز شاهد به‌کارگیری رابط کاربری MagicOS 8.0 هستیم.

آنر پد 9 پرو از قلم استایلوس Honor Magic Pen 3 پشتیبانی می‌کند. همچنین یک کیبورد آپشنال نیز به‌عنوان ابزار جانبی در دسترس خریداران قرار می‌گیرد. این تبلت هم‌اکنون برای خرید قابل دسترس است.

این محصول با مدل‌های رنگی آبی و خاکستری و قیمت‌گذاری پایه 2199 یوان (300 دلار/ 280 یورو) عرضه می‌شود. مدل دارای پوشش محافظ روی نمایشگر 200 یوان (27 دلار/ 25 یورو) گران‌تر است.

آنر دو تبلت آخر سری پد خود را در بازارهای بین‌المللی عرضه کرده و انتظار می‌رود که این تبلت نیز در عرصه جهانی قابل دسترس باشد.

نوشته آنر از تبلت‌های جدید مجیک پد 2 و پد 9 پرو رونمایی کرد اولین بار در آی‌ تی‌ رسان منتشر شد.

منبع: آی‌تی‌رسان

تاریخ انتشار

در

,


با عنایت به اینکه سایت «اخبار تکنولوژی» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع مطلب و کاربران است. (قانون تجارت الکترونیک)

اخبار تکنولوژی نقشی در تولید محتوا ندارد و مطالب این سایت، بازنشر اخبار پایگاه‌های معتبر خبری است.