سامسونگ گلکسی واچ 7 و گلکسی واچ اولترا از شارژ بی‌سیم گوشی‌ پشتیبانی نمی‌کنند!

شرکت سامسونگ اخیرا ضمن برگزاری رویداد گلکسی آنپکد در شهر پاریس از ساعت‌های هوشمند جدید خود با اسامی گلکسی واچ 7 و گلکسی واچ اولترا رونمایی کرد. اکنون مشخص شده که هر دو گجت مورد اشاره فاقد قابلیت Wireless PowerShare هستند.

این قابلیت به کاربران امکان می‌دهد تا با قرار دادن گلکسی واچ خود روی پنل پشتی گوشی نسبت به شارژ آن اقدام نمایند؛ اما اکنون با وجود ساعت‌های جدید، کاربران دیگر به چنین قابلیتی دسترسی ندارند.

مقصر این امر، آرایه حسگر BioActive جدیدی است که سامسونگ برای آخرین نسل ساعت‌های هوشمند خود توسعه داده است. این سنسور دارای طراحی جدیدی بوده و موجب شده تا سامسونگ شکل گلس پشتی ساعت‌های هوشمند جدید خود را تغییر دهد. این تغییر موجب افزایش فاصله میان سیم‌پیچ داخلی شارژ بی‌سیم ساعت و شارژر بی‌سیم گوشی شده و در نتیجه ویژگی Wireless PowerShare برای گوشی‌های هوشمند عمل نخواهد کرد.

از سوی دیگر سامسونگ توضیح داده که آرایه حسگر جدید در مقایسه با مدل‌های قبلی از دقت بالاتری برخوردار بوده و به کاربران امکان می‌دهد تا داده‌های مرتبط با سلامت که پیش‌تر از آنها پشتیبانی نمی‌شد را مورد ارزیابی قرار دهند. بعلاوه اکنون کاربران هنگام انجام تمرینات طولانی‌مدت و تخصصی می‌توانند داده‌های سلامت را به شکل مطمئن‌تری اندازه‌گیری نمایند.

ساعت‌های گلکسی واچ 7 و گلکسی واچ اولترا با استفاده از پدهای شارژ بی‌سیم سنتی قابل شارژ شدن هستند؛ اما افزایش فاصله میان سیم‌پیچ و گلس موجب کاهش سرعت شارژ و تولید گرما خواهد شد. بنابراین سامسونگ پیشنهاد کرده که کاربران برای دستیابی به بهترین نتیجه صرفا از شارژر بی‌سیم عرضه شده درون جعبه ساعت‌ها استفاده کنند.

نوشته سامسونگ گلکسی واچ 7 و گلکسی واچ اولترا از شارژ بی‌سیم گوشی‌ پشتیبانی نمی‌کنند! اولین بار در آی‌ تی‌ رسان منتشر شد.

منبع: آی‌تی‌رسان

تاریخ انتشار

در

,


با عنایت به اینکه سایت «اخبار تکنولوژی» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع مطلب و کاربران است. (قانون تجارت الکترونیک)

اخبار تکنولوژی نقشی در تولید محتوا ندارد و مطالب این سایت، بازنشر اخبار پایگاه‌های معتبر خبری است.