ایربادز iQOO TWS 1i با عمر باتری ۴۵ ساعته و طراحی مشابه ایرپاد اپل معرفی شد

آیکو امروز از گوشی Neo 9S Pro Plus در کشور چین رونمایی کرد. در کنار این تلفن هوشمند، ایربادز مقرون‌به‌صرفه iQOO TWS 1i نیز با طراحی مشابه ایرپاد اپل رونمایی شد. با ترنجی همراه باشید تا به جزئیات این گزارش بپردازیم.

ایربادز iQOO TWS 1i با استاندارد IP54 و تأخیر ۵۵ میلی‌ثانیه‌ای معرفی شد

آیکو TWS 1i دارای طراحی مشابه ایرپاد های اپل است. از ویژگی های طراحی این محصول می‌توان به هدفون هایی با سَری های سیلیکونی اشاره کرد. iQOO TWS 1i دارای استاندارد IP54 بوده که در برابر نفوذ آب و گرد و غبار مقاوم است. کاربران می‌توانند با ضربه زدن بر روی ساقه های این ایربادز، کار های مختلفی را انجام دهند.

مشخصات iQOO TWS 1i

از مشخصات سخت‌افزاری این ایربادز جدید آیکو می‌توان به درایور های ۱۰ میلی‌متری با وضوح بالا اشاره کرد. صدای این محصول توسط لابراتوار Golden Ears تنظیم شده است. این دستگاه دارای افکت صوتی e-sports است. ایربادز iQOO TWS 1i صدای استریو DeepX 3.0 را با جلوه های صوتی قابل سفارشی‌سازی مانند باس قوی، صدای واضح و… در اختیار کاربران خود قرار خواهد داد. این محصول دارای قابلیت کاهش نویز با هوش مصنوعی برای افزایش کیفیت تماس است. این دستگاه همچنین قابلیت صدای پانوراما سه بعدی را برای ارائه یک تجربه صوتی فراگیر در اختیار خریداران قرار می‌دهد. با استفاده از حالت «low latency» تاخیر iQOO TWS 1i به ۵۵ میلی‌ثانیه می‌رسد.

ایربادز جدید آیکو از باتری ۵۱۳ میلی‌آمپری بهره‌مند بوده که گفته می‌شود شارژدهی ۴۵ ساعته (با محاسبه ظرفیت کیس) خواهد داشت. اما هر کدام از هدفون ها به باتری ۴۹ میلی‌آمپری مجهز شده‌اند که شارژدهی ۱۰ ساعته دارند. مطابق با گزارش منبع، TWS 1i ویژگی های جالبی را مانند کنترل شاتر دوربین، یافتن هدفون گمشده، دستیار صوتی jovi، اعلام تماس گیرنده و… در اختیار کاربران خود قرار می‌دهد. این محصول از بلوتوث ۵.۳ پشتیبانی کرده و می‌تواند به‌طور همزمان به دو دستگاه متصل شود.

قیمت آیکو TWS 1i

ایربادز iQOO TWS 1i با قیمت ۹۹ یوآن (حدوداً معادل ۱۳.۶۵ دلار) عرضه می‌شود. علاقه‌مندان می‌توانند این محصول را در رنگ های سفید و زرد ستاره‌ای (ترکیبی از زرد و مشکی) تهیه کنند.

ایربادز iQOO TWS 1e با درایور 11 میلی‌متر، ANC و عمر باتری 44 ساعته معرفی شد

نظر شما درباره این ایربادز جدید iQOO چیست؟

نوشته ایربادز iQOO TWS 1i با عمر باتری ۴۵ ساعته و طراحی مشابه ایرپاد اپل معرفی شد اولین بار در ترنجی پدیدار شد.

منبع: ترنجی

تاریخ انتشار

در

,


با عنایت به اینکه سایت «اخبار تکنولوژی» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع مطلب و کاربران است. (قانون تجارت الکترونیک)

اخبار تکنولوژی نقشی در تولید محتوا ندارد و مطالب این سایت، بازنشر اخبار پایگاه‌های معتبر خبری است.