ایربادهای بی‌سیم گلکسی بادز 3 و گلکسی بادز 3 پرو سامسونگ رسما معرفی شدند

امروز سامسونگ میزبان رویداد گلکسی آنپکد در شهر پاریس بود و مطابق پیش‌بینی‌ها از ایربادهای بی‌‌سیم TWS جدید خود با اسامی گلکسی بادز 3 و گلکسی بادز 3 پرو رونمایی کرد.

برند کره‌ای از زمان عرضه سری گلکسی بادز در سال 2019 همواره از الگوی طراحی شبه لوبیایی‌شکل استفاده کرده است؛ اما اکنون با معرفی سومین نسل خانواده گلکسی بادز شاهد بازطراحی عمده این گجت‌ها و استفاده از طراحی ساقه‌دار مشابه با ایرپادهای اپل هستیم.

الگوی طراحی جدید، ظاهری شیک و مدرن را برای سری گلکسی بادز 3 به ارمغان آورده است. هدفون‌ها به آسانی درون گوش قرار گرفته و در استفاده طولانی‌مدت نیز موجب خستگی گوش نخواهند شد.

گلکسی بادز 3 دارای طراحل داخل گوشی و اوپن تایپ بوده و در نتیجه کاربران با راحتی بیش‌تر و برای مدت زمان طولانی‌تری می‌توانند از ایربادهای خود استفاده کنند. طراحی گلکسی بادز 3 پرو نیز تغییرات چشمگیری داشته و اکنون از سری‌های لاستیکی داخل گوش خبری نیست. بنابراین ایربادها مستقیما داخل کانال گوش قرار می‌گیرند. این موضوع امکان ایزوله‌سازی بهتر صدا و ارتقاء کیفیت صوتی را فراهم می‌کند.

سیستم نورپردازی بلید لایت یکی دیگر از ویژگی‌های جدید گلکسیر بادز 3 پرو به‌شمار می‌رود. این ویژگی علاوه بر زیبایی دارای کاربردهای جالبی نیز بوده و در زمان باز و بسته شدن درب کیس، فراخوانی قابلیت Find My Buds یا اتصال به گوشی روشن می‌شود.

امسال سامسونگ همانند بسیاری از برندهای مطرح دیگر در جهان بر به‌کارگیری فناوری هوش مصنوعی در محصولات خود تمرکز ویژه‌ای دارد و سری گلکسی بادز 3 نیز از این قاعده مستثنی نیست. قابلیت ترجمه همزمان به‌صورت صوتی یکی از ویژگی‌های کاربردی مبتنی بر هوش مصنوعی قلمداد می‌شود.

وجود گواهینامه حفاظتی IP57 برای هر دو عضو سری گلکسی بادز 3 خیال کاربران را بابت نفوذ آب، رطوبت عرق و گردوغبار آسوده می‌کند. سری گلکسی بادز 3 دارای اتصال بلوتوث 5.4 بوده و از قابلیت Auto Switch نیز پشتیبانی می‌کند. این ویژگی امکان تعویض اتصال میان دستگاه‌های مختلف گلکسی را فراهم خواهد کرد. گلکسی بادز 2 پرو از استاندارد Hi-Res Audio پشتیبانی می‌کرد و اکنون این قابلیت به سری گلکسی بادز 3 نیز اضافه شده است. این موضوع نویدبخش تجربه صدا با بالاترین کیفیت ممکن خواهد بود.

فرامین کنترلی از طریق فشردن لبه‌های ایربادها به آسانی منتقل می‌شوند. بدین‌ترتیب کاربران با استفاده از ژست‌های ضربه‌ای و پیمایشی قادر به کنترل پخش موسیقی و تماس‌ها هستند. هنگامی‌که کاربر در خارج از فضای منزل مشغول گوش دادن به موسیقی است؛ گلکسی بادز 3 به‌صورت لحظه‌ای صداهای اطراف را آنالیز نموده و با ورود کاربر به خیابان، میزان سروصدای محیط و اتومبیل‌ها را کاهش می‌دهد؛ اما در صورت عبور ماشین آتش‌نشانی یا آمبولانس به منظور آگاه شدن کاربر، میزان صدای محیطی افزایش پیدا می‌کند.

این ویژگی در زمان برقراری تماس نیز به ارتقاء کیفیت مکالمه کمک چشمگیری خواهد کرد. در واقع ایربادها با شناسایی صداهای پیرامون و کاهش سطح نویز، تجربه مکالمه فوق‌العاده‌ای را برای کاربران رقم می‌زنند.

شارژدهی باتری همواره یکی از دغدغه‌های مهم کاربران ایربادهای بی‌سیم بوده است. استفاده از طراحی ساقه‌دار موجب آزادسازی فضای بیش‌تر برای به‌کارگیری باتری بزرگ‌تر شده است.

گلکسی بادز 2 پرو در صورت فعال بودن قابلیت حذف نویز فعال (ANC) از پخش حداکثر 5 ساعتی موسیقی پشتیبانی می‌کند. در صورت غیرفعال کردن قابلیت ANC این مدت زمان به 8 ساعت افزایش خواهد یافت.

از جنبه قیمت‌گذاری نیز گلکسی بادز 3 و گلکسی بادز 3 پرو به‌ترتیب با قیمت‌گذاری 180 و 250 دلاری روانه بازار می‌شوند. این اعداد و ارقام در مقایسه با قیمت‌های اعلام شده برای سری گلکسی بادز 2 رشد 30 دلاری را نشان می‌دهند.

نوشته ایربادهای بی‌سیم گلکسی بادز 3 و گلکسی بادز 3 پرو سامسونگ رسما معرفی شدند اولین بار در آی‌ تی‌ رسان منتشر شد.

منبع: آی‌تی‌رسان



با عنایت به اینکه سایت «اخبار تکنولوژی» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع مطلب و کاربران است. (قانون تجارت الکترونیک)

اخبار تکنولوژی نقشی در تولید محتوا ندارد و مطالب این سایت، بازنشر اخبار پایگاه‌های معتبر خبری است.