ویدئو آنباکسینگ گلکسی بادز ۳ سامسونگ را پیش از رونمایی رسمی ببینید

اطلاعات اولیه فاش شده درباره طراحی Galaxy Buds 3 که طراحی وحشتناکی را نشان می‌داد، اشتباه بود. در حال حاضر و تنها چند ساعت مانده به رویداد Galaxy Unpacked، ویدئو آنباکسینگ گلکسی بادز ۳ فاش شده که بسته‌بندی و طراحی این ایربادز آینده سامسونگ را نشان می‌دهد.

ویدئو آنباکسینگ گلکسی بادز ۳ سامسونگ

سامسونگ با Buds 3 از طراحی کلاسیک لوبیا مانند فاصله گرفته و این ایربادز ظاهری شبیه به AirPods اپل دارد. ویدئو جعبه گشایی این محصول تأیید می‌کند که قسمت بالایی کیس، شفاف است. این دستگاه در دو رنگ مشکی و سفید به دست کاربران خواهد رسید.

جعبه Galaxy Buds 3

گلکسی بادز ۳

چندی پیش، قیمت سری Galaxy Buds 3 سامسونگ در یک وب‌سایت کره‌ای مشاهده شد. بادز ۳ استاندارد با قیمت ۱۴۸ دلار عرضه می‌شود، در حالی که مدل پرو با قیمت ۲۱۵ دلار قابل تهیه خواهد بود. با وجود تغییر اساسی در طراحی، سامسونگ قیمت را نزدیک به سری Buds 2 نگه داشته است. Galaxy Buds 3 معمولی دارای شماره مدل SM-R530 است، اما Buds 3 Pro با شماره مدل SM-R630 شناخته می‌شود.

انتظار می‌رود که این دو ایربادز آینده سامسونگ دارای ANC، اکولایزر تطبیقی و حالت Ambient Sound (برای شنیدن صدای محیط) باشند. سری گلکسی بادز ۳ از بلوتوث ۵.۴ پشتیبانی خواهد کرد. انتظار می‌رود که مدل استاندارد با روشن بودن ANC شارژدهی ۵ ساعته و با خاموش بودن ANC شارژدهی ۶ ساعته داشته باشد. احتمالاً گلکسی بادز ۳ پرو نیز با ANC روشن شارژدهی ۶ ساعته و با ANC خاموش شارژدهی ۷ ساعته را در اختیار کاربران خود قرار خواهد داد.

نظر کاربران درباره گلکسی بادز ۳ پرو سامسونگ، پیش از معرفی رسمی!

نظر شما درباره ایربادز های سری Galaxy Buds 3 سامسونگ چیست؟

نوشته ویدئو آنباکسینگ گلکسی بادز ۳ سامسونگ را پیش از رونمایی رسمی ببینید اولین بار در ترنجی پدیدار شد.

منبع: ترنجی

تاریخ انتشار

در

,


با عنایت به اینکه سایت «اخبار تکنولوژی» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع مطلب و کاربران است. (قانون تجارت الکترونیک)

اخبار تکنولوژی نقشی در تولید محتوا ندارد و مطالب این سایت، بازنشر اخبار پایگاه‌های معتبر خبری است.