جزئیات جدید درباره گوشی شیائومی 15 اولترا در فضای مجازی منتشر شد

شیائومی اخیرا خبر عرضه گوشی‌های میکس فولد 4 و میکس فلیپ در بازار چین طی ماه جاری میلادی را رسما تائید کرد. مدتی پس از آن، سری شیائومی 15 به بازار عرضه خواهد شد.

در حال حاضر فرآیند توسعه گوشی‌های شیائومی 15 و شیائومی 15 پرو در جریان است. اکنون اطلاعات جدیدی درباره گوشی شیائومی 15 اولترا منتشر شده است. بر اساس گزارش‌ها این دستگاه اخیرا در پایگاه داده IMEI رویت شده و خبر خوشایند اینکه گوشی آینده سری اولترا در بازارهای جهانی نیز عرضه خواهد شد.

شیائومی 15 اولترا پیشرفته‌ترین و قدرتمندترین گوشی هوشمند تاریخ کمپانی تا به امروز محسوب می‌شود. دستگاه‌های سری اولترا‌ شیائومی پیش از این تنها در بازار چین عرضه می‌شدند. با این‌حال عرضه شیائومی 14 اولترا در خارج از خاک چین همه چیز را دستخوش تغییر کرد. بر اساس برنامه‌ریزی‌ها قرار است شیائومی 15 اولترا در بازارهای جهانی عرضه شود.

گوشی آینده سری اولترا با سه شماره مدل مختلف شامل 25010PN30G، 25010PN30C و 25010PN30I در پایگاه داده IMEI ظاهر شده است. نخستین مدل که در انتهای شناسه خود دارای حرف C است؛ مخصوص بازار چین بوده و حروف G و I نیز به‌ترتیب به مدل‌های جهانی و هندی شیائومی 15 اولترا‌ اشاره دارند. این شناسه‌ها تائید می‌کنند که شیائومی 15 اولترا واقعا در بازارهای جهانی و هندوستان عرضه خواهد شد.

کد 2501 در ابتدای شماره مدل‌ها به ماه ژانویه 2025 اشاره داشته و از معرفی شیائومی 15 اولترا طی همین ماه حکایت دارد. از سوی دیگر برخی شایعات نشان می‌دهند که سری شیائومی 15 در فوریه سال 2025 روانه بازارهای جهانی خواهد شد. این‌بار نیز دقیقا همانند سری شیائومی 14، مدل‌های شیائومی 15 و شیائومی 15 اولترا در بازارهای جهانی عرضه شده و شیائومی 15 پرو صرفا در بازارهای جهانی قابل دسترس خواهد بود.

صرفنظر از این موارد، جزئیات چندان دیگری درباره شیائومی 15 اولترا منتشر نشده است. بی‌تردید این گوشی یک دستگاه فوق‌العاده به‌شمار خواهد رفت؛ اما برای دستیابی به اطلاعات بیش‌تر در خصوص مشخصات و امکانات این گوشی کماکان بایستی منتظر بمانیم.

نوشته جزئیات جدید درباره گوشی شیائومی 15 اولترا در فضای مجازی منتشر شد اولین بار در آی‌ تی‌ رسان منتشر شد.

منبع: آی‌تی‌رسان

تاریخ انتشار

در

,


با عنایت به اینکه سایت «اخبار تکنولوژی» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع مطلب و کاربران است. (قانون تجارت الکترونیک)

اخبار تکنولوژی نقشی در تولید محتوا ندارد و مطالب این سایت، بازنشر اخبار پایگاه‌های معتبر خبری است.