حضور قدرتمند شرکت دژپاد در پروژه‌های بزرگ ملی

محمدرضا آسترباف، کارشناس ارشد زیرساخت مجازی و ذخیره‌سازی شرکت دژپاد: دژپاد آماده ارائه راهکارهای نوین در سطح اینترپرایز است

محمدرضا آسترباف، کارشناس ارشد زیرساخت مجازی و ذخیره‌سازی شرکت مهندسی ایمنی شبکه دژپاد، در حاشیه نمایشگاه الکامپ اعلام کرد:« مجموعه دژپاد با بهره‌گیری از تیمی کامل و متخصص در حوزه‌های زیرساخت مجازی، پردازش و امنیت شبکه، در پروژه‌های بزرگ ملی حضور فعالی دارد. این شرکت با توجه به تجربه و مهارت‌های فنی تیم خود، نسبت به رقبا برتری دارد و قادر است در پروژه‌های پیچیده و در سطح اینترپرایز راهکارهای متنوعی ارائه دهد.»

آسترباف ادامه داد:« دژپاد به دلیل تجربه‌های فراوان در پروژه‌های ملی، از توانمندی بیشتری نسبت به رقبا برخوردار است. این شرکت می‌تواند در پروژه‌هایی که دیگر شرکت‌ها به دلیل کمبود تجربه نمی‌توانند ورود کنند، حضور یافته و خدمات مورد نیاز مشتریان را فراهم کند. همچنین، دژپاد توانایی ارائه خدمات سخت‌افزاری و نرم‌افزاری به شرکت‌های خارجی را دارد و می‌تواند با رفع موانع تحریمی، در بازارهای بین‌المللی نیز فعالیت کند.»

آسترباف افزود:« یکی از چالش‌های اصلی دژپاد، تامین ارز برای واردات تجهیزات از خارج است. مشکلات تامین دلار دولتی باعث شده که شرکت‌ها نتوانند تجهیزات لازم را به‌موقع وارد کنند. این موضوع به ویژه در شرایطی که نیاز به تجهیزات بروز و پیشرفته است، اهمیت دارد.»

وی تاکید کرد:« دولت باید با تخصیص ارز دولتی و رفع انحصار برخی شرکت‌های داخلی، امکان واردات تجهیزات بروز را برای شرکت‌های فعال در این حوزه فراهم کند. در غیر این صورت، شرکت‌ها نمی‌توانند به تعهدات خود عمل کرده و در نهایت ممکن است دچار ورشکستگی شوند. متاسفانه، بازار سیاه تجهیزات نامرغوب و قاچاقی نیز در این شرایط رشد می‌کند و بسیاری از سازمان‌ها از این تجهیزات استفاده می‌کنند و دچار مشکل می‌شوند.»

آسترباف همچنین به مشکلات مرتبط با تحریم‌ها و تاثیر آن بر آموزش‌های تخصصی اشاره کرد و گفت: « به دلیل تحریم‌ها، همکاران ما نمی‌توانند در داخل کشور آزمون‌های بین‌المللی را بدهند و مجبورند به کشورهای همسایه مثل ترکیه و دبی بروند و آنجا آزمون بدهند».

او در پایان خاطرنشان کرد:« دولت باید از شرکت‌های داخلی از نظر بودجه‌ای و معنوی حمایت کند تا بتوانند در بازارهای داخلی و بین‌المللی رقابت کنند و از خروج این شرکت‌ها از چرخه رقابت جلوگیری شود.»

نوشته حضور قدرتمند شرکت دژپاد در پروژه‌های بزرگ ملی اولین بار در آی‌ تی‌ رسان منتشر شد.

منبع: آی‌تی‌رسان

تاریخ انتشار

در

,


با عنایت به اینکه سایت «اخبار تکنولوژی» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع مطلب و کاربران است. (قانون تجارت الکترونیک)

اخبار تکنولوژی نقشی در تولید محتوا ندارد و مطالب این سایت، بازنشر اخبار پایگاه‌های معتبر خبری است.