پوکو M6 پلاس 5G با تراشه اسنپدراگون در میان داده های Geekbench مشاهده شد

پوکو در حال آماده شدن برای رونمایی از گوشی M6 پلاس 5G است. این تلفن هوشمند که در بازار جهانی عرضه خواهد شد، در میان داده های بنچمارک Geekbench مشاهده شده است. در ادامه به جزئیات این گزارش خواهیم پرداخت.

پوکو M6 پلاس 5G به تراشه Snapdragon 4 Gen 2 AE مجهز می‌شود

یک گوشی آینده پوکو با شماره مدل 24066PC95I در میان داده های گیک‌بنچ ظاهر شده است. این تلفن هوشمند در تست تک هسته‌ای بنچمارک مذکور، موفق به کسب امتیاز ۹۶۷ شده و در تست چند هسته‌ای امتیاز ۲,۲۸۱ را ثبت کرده است. این دستگاه به اندروید ۱۴ مجهز بوده و احتمالاً از رابط کاربری Hyper OS شیائومی بهره می‌برد.

داده های بنچمارک Geekbench

یک تراشه ۸ هسته‌ای با حداکثر فرکانس ۲.۳ گیگاهرتز نیروی پردازشی مورد نیاز POCO M6 Plus 5G را تأمین می‌کند. نسخه ۶ گیگابایت حافظه رم این دستگاه در بنچمارک گیک‌بنچ حاضر شده است. انتظار می‌رود که تراشه Snapdragon 4 Gen 2 AE به‌عنوان قلب تپنده این تلفن هوشمند در نظر گرفته شود. مدل AE یا Accelerated Edition در حقیقت نسخه اورکلاک شده اسنپدراگون ۴ نسل ۲ معمولی است. نسخه استاندارد این تراشه دارای حداکثر فرکانس ۲.۲ گیگاهرتز است.

مطابق با گزارش Mysmartprice، اوایل امروز شاهد معرفی Redmi 13 5G را با تراشه Snapdragon 4 Gen 2 AE بودیم. چندی پیش POCO M6 Plus 5G در میان داده های کنسول گوگل پلی مشاهده شد. لیست گوگل پلی تایید می‌کند که این تلفن هوشمند آینده پوکو دارای یک صفحه نمایش FullHD با تراکم پیکسلی 440ppi خواهد بود. انتظار می‌رود که این دستگاه به دوربین اصلی ۱۰۸ مگاپیکسلی با سنسور سامسونگ S5KHM6 مجهز شود. احتمالاً برای دوربین اولتراواید نیز یک سنسور ۱۳ مگاپیکسلی در نظر گرفته شده است.

نسخه 5G ردمی ۱۳ شیائومی با تراشه Snapdragon 4 Gen 2 AE رسما معرفی شد

سایر مشخصات پوکو M6 پلاس 5G به بیرون درز نکرده است. انتظار داریم که در هفته های آینده، اطلاعات بیشتری درباره این گوشی منتشر شود.

نظر شما درباره این تلفن هوشمند اقتصادی آینده پوکو چیست؟

نوشته پوکو M6 پلاس 5G با تراشه اسنپدراگون در میان داده های Geekbench مشاهده شد اولین بار در ترنجی پدیدار شد.

منبع: ترنجی

تاریخ انتشار

در

,


با عنایت به اینکه سایت «اخبار تکنولوژی» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع مطلب و کاربران است. (قانون تجارت الکترونیک)

اخبار تکنولوژی نقشی در تولید محتوا ندارد و مطالب این سایت، بازنشر اخبار پایگاه‌های معتبر خبری است.