سامسونگ پروژه توسعه گلکسی زد فولد 6 اولترا را به حالت تعلیق در آورد!

سامسونگ در جریان رویداد گلکسی آنپکد امشب خود از گوشی تاشو گلکسی زد فولد 6 رونمایی می‌کند. روند انتشار شایعات درباره گلکسی زد فولد 6 اولترا و گلکسی زد فولد 6 اسلیم از مدت‌ها قبل آغاز شده است. با توجه به الگوی نامگذاری مورد استفاده انتظار می‌رفت که گلکسی زد فولد 6 اسلیم با قالب طراحی باریک‌تری روانه بازار شود.

شایعه جدیدی که امروز منتشر شده نشان می‌دهد که پروژه گلکسی زد فولد 6 اولترا برای مدت زمان نامعلومی متوقف شده است. مدل اولترا‌ جدا از ساختار نازک‌تر خود دارای نمایشگری بزرگ‌تر از گلکسی زد فولد 6 خواهد بود.

این موضوع بدان معنا نیست که گلکسی زد فولد اولترا هرگز به بازار عرضه نخواهد شد؛ بلکه در حال حاضر سامسونگ برای عرضه این محصول هیچ برنامه‌ای ندارد (البته در صورتی‌که شایعات اخیرا مطرح شده صحیح باشند).

گوشی‌های آنر مجیک V3 و شیائومی میکس فولد 4 طی ماه جاری میلادی برای کسب عنوان باریک‌ترین گوشی هوشمند تاشو در جهان با یکدیگر رقابت خواهند کرد. این عنوان از سال گذشته تاکنون در اختیار آنر مجیک V2 بوده است.

تصویر لو رفته از سامسونگ گلکسی زد فولد 6

سامسونگ در این رقابت هیچ بازیگری نداشته و مدل اولترا می‌توانست راه را برای حضور برند کره‌ای در ژانر دستگاه‌های تاشو باریک باز کند. اکنون به‌نظر می‌رسد که این گوشی به اندازه کافی نازک نبوده و احتمالا به همین دلیل، روند توسعه آن متوقف شده است.

در این میان یک نکته بدیهی وجود دارد. کاربرانی که به‌دنبال نوآوری‌های سخت‌افزاری در فضای دستگاه‌های تاشو هستند؛ بایستی به سراغ تولیدات برندهای چینی و نه سامسونگ بروند. سامسونگ برای سال‌ها از برتری قاطع خود در بازار گوشی‌های تاشو لذت برده؛ اما این برتری اخیرا به شدت متزلزل شده است.

بنابراین اجرای برخی اقدامات از جانب سامسونگ احتمالا حیاتی به‌نظر می‌رسد. بی‌تردید گلکسی زد فولد 6 با وجود به‌روز سانی‌های جزئی خود در نقش یک محصول تحول‌گرا ظاهر نخواهد شد.

نوشته سامسونگ پروژه توسعه گلکسی زد فولد 6 اولترا را به حالت تعلیق در آورد! اولین بار در آی‌ تی‌ رسان منتشر شد.

منبع: آی‌تی‌رسان

تاریخ انتشار

در

,


با عنایت به اینکه سایت «اخبار تکنولوژی» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع مطلب و کاربران است. (قانون تجارت الکترونیک)

اخبار تکنولوژی نقشی در تولید محتوا ندارد و مطالب این سایت، بازنشر اخبار پایگاه‌های معتبر خبری است.