آپدیت One UI 7 با اندروید ۱۵ روی گلکسی اس ۲۴ پلاس سامسونگ رصد شد

دقیقا ۲ ماه پیش بود که به شما خبر دادیم توسعه آپدیت One UI 7.0 سامسونگ گلکسی S24 آغاز شده است. آنطور که پیداست این روند به خوبی پیش می‌رود، چرا که امروز آپدیت One UI 7 با اندروید ۱۵ روی گلکسی اس ۲۴ پلاس سامسونگ رصد شده است.

آپدیت One UI 7 با اندروید ۱۵ روی گلکسی اس ۲۴ پلاس

سامسونگ با چند نسل اخیر آپدیت One UI نشان داده اهمیت سرعت عرضه به‌روزرسانی برای آن‌ها اولویت بالایی دارد. همچنین ویژگی‌های جدید و مناسبی را با هر بار آپدیت به گوشی‌ها اضافه می‌کند.

هنوز مشخص نیست که آپدیت One UI 7.0 دقیقا قرار است چه تغییرات و ویژگی‌هایی داشته باشد. با این حال مثلا تاکنون شنیده‌ایم که یک ویژگی امنیتی مهم و کاربردی به این نسخه از One UI بازخواهد گشت.

این ویژگی امکان رمز گذاشتن روی نرم افزارها در One UI 7.0 خواهد بود.

آپدیت One UI 7 سامسونگ یک ویژگی مهم امنیتی را باز می‌گرداند

به تازگی یک دستگاه گلکسی اس ۲۴ پلاس سامسونگ در بنچمارک Geekbench رصد شده که با اندروید ۱۵ تست شده است. اگر سامسونگ روند نام‌گذاری آپدیت‌های One UI را دستخوش تغییر نکند، آپدیت اندروید ۱۵ این شرکت باید با رابط کاربری به نام One UI 7.0 عرضه شود.

آپدیت اندروید ۱۵ روی گلکسی اس ۲۴ پلاس

آپدیت اندروید ۱۵ روی گلکسی اس ۲۴ پلاس

به این ترتیب می‌بینیم که مراحل توسعه سامسونگ به سطحی رسیده که آن‌ها در حال بررسی عملکرد سخت افزاری دستگاه با نسخه جدید نرم افزار هستند.

گلکسی اس ۲۴ پلاس پیش‌تر با امتیاز تک هسته‌ای ۱۹۹۲ و چندهسته‌ای ۶۶۰۴ تست شده بود. تست جدید پیشرفت مناسبی در امتیاز تک هسته‌ای نشان می‌دهد و امتیاز ۲۱۱۴ را ثبت کرده است. در تست چند هسته‌ای ۶۶۱۶ را می‌بینیم که کمی بهتر از قبل بوده اما تفاوت زیادی ندارد.

این نشان می‌دهد که شاید آپدیت اندروید ۱۵ علاوه بر بهبود نرم افزاری، کمی در عملکرد سخت افزاری نیز بهبود ایجاد کند. البته نباید از یاد ببرید که فعلا نسخه آزمایشی داخلی را ما رصد کرده‌ایم و باید دید که خروجی نهایی برای کاربران به چه صورت است.

شما گوشی سامسونگ دارید؟ منتظر آپدیت One UI 7.0 سامسونگ هستید؟ از اینجا می‌توانید لیست احتمالی گوشی‌هایی که آپدیت اندروید ۱۵ سامسونگ را دریافت می‌کنند را ببینید:

آپدیت اندورید ۱۵ سامسونگ برای کدام گلکسی‌ها عرضه می‌شود؟ آپدیت One UI 7.0

نوشته آپدیت One UI 7 با اندروید ۱۵ روی گلکسی اس ۲۴ پلاس سامسونگ رصد شد اولین بار در ترنجی پدیدار شد.

منبع: ترنجی



با عنایت به اینکه سایت «اخبار تکنولوژی» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع مطلب و کاربران است. (قانون تجارت الکترونیک)

اخبار تکنولوژی نقشی در تولید محتوا ندارد و مطالب این سایت، بازنشر اخبار پایگاه‌های معتبر خبری است.