گوشی CMF Phone 1 با قاب پشتی قابل تعویض و قیمت مقرون‌به‌صرفه معرفی شد

برند اقتصادی CMF که زیرمجموعه Nothing محسوب می‌شود، از اولین گوشی خود با نام Phone 1 رونمایی کرد. این دستگاه دارای قاب پشتی قابل تعویض توسط کاربر بوده و به تراشه مدیاتک دیمنسیتی ۷۳۰۰ مجهز شده است.

گوشی CMF Phone 1 با تراشه مدیاتک و دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی معرفی شد

سی‌ام‌اف فون ۱ دارای یک صفحه نمایش ۶.۶۷ اینچی Super AMOLED با وضوح Full HD+ و رفرش‌ریت ۱۲۰ هرتزی است. این نمایشگر، حداکثر روشنایی ۲,۰۰۰ نیت و تاچ سمپلینگ ریت ۲۴۰ هرتزی را در اختیار کاربران خود قرار می‌دهد.

رنگ‌بندی CMF Phone 1

یک دوربین سلفی ۱۶ مگاپیکسلی در پانچ هول موجود در مرکز بالای صفحه نمایش، دیده می‌شود. دو لنز دوربین در قاب پشتی CMF Phone 1 قابل مشاهده است. دوربین اصلی وضوح ۵۰ مگاپیکسلی داشته و دارای گشودگی دیافراگم f/1.8 است. در نزدیکی آن شاهد قرارگیری دوربین تشخیص عمق ۲ مگاپیکسلی هستیم. این تلفن هوشمند CMF از سنسور اثرانگشت زیر نمایشگر بهره می‌برد.

طراحی گوشی CMF Phone 1 ویژگی‌ های جذابی دارد. می‌توان لوازم جانبی مختلفی را به قاب پشتی این محصول متصل کرد. همچنین خود قاب پشتی نیز به راحتی توسط کاربر قابل تعویض بوده؛ بنابراین می‌توانید رنگ گوشی خود را تغییر دهید یا در صورت آسیب دیدن، قاب آن را تعویض کنید. این قاب پشتی قابل جابجایی تعمیرات را راحت‌تر کرده و باعث افزایش طول عمر CMF Phone 1 خواهد شد.

CMF Phone 1

قاب پشتی قابل تعویض CMF Phone 1

این گوشی اقتصادی سی‌ام‌اف به‌طور پیش‌فرض با اندروید ۱۴ و رابط کاربری Nothing OS 2.6 به دست کاربران می‌رسد. این رابط کاربری شامل برخی از ویژگی های جذاب شخصی‌سازی مانند تولید تصاویر پس زمینه با هوش مصنوعی است. به‌طور کلی این همان رابط کاربری است که شاهد به‌کارگیری آن در گوشی های Nothing هستیم. سی‌ام‌اف فون ۱ موفق به دریافت ۲ سال به‌روزرسانی اندروید و ۳ سال دریافت آپدیت های امنیتی خواهد شد.

مطابق با گزارش GSMArena، اولین تلفن هوشمند CMF دارای باتری پرظرفیت ۵,۰۰۰ میلی‌آمپری بوده و از شارژ سریع ۳۳ واتی (به‌همراه شارژ سیمی معکوس ۵ واتی) پشتیبانی می‌کند.‌ این دستگاه فاقد قابلیت پشتیبانی از شارژ وایرلس است.

لوازم جانبی CMF Phone 1

لوازم جانبی CMF Phone 1

گوشی CMF Phone 1 دارای گواهی IPX2 به‌معنای مقاومت در برابر نفوذ آب است. البته این استاندارد بالایی نیست و فقط تضمین می‌کند که تلفن هوشمند مذکور تنها در برابر پاشش آب مقاوم خواهد بود. البته CMF ادعا می‌کند که این این دستگاه در برابر غوطه‌ور شدن در عمق ۲۵ سانتی‌متری به مدت ۳ ثانیه مقاومت می‌کند ‌

قیمت سی‌ام‌اف فون ۱

قیمت CMF Phone 1 به شرح زیر است:

۱- نسخه ۶ گیگابایت رم + ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی: ۱۵,۹۹۹ روپیه/ ۱۹۱ دلار (مختص بازار هند)

۲- نسخه ۸ گیگابایت رم + ۱۲۸ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی: ۲۳۹ یورو (۲۵۹ دلار)

۳- نسخه ۸ گیگابایت رم + ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی: ۲۷۹ یورو (۳۰۲ دلار)

گوشی میان‌رده Nothing Phone (2a) با تراشه دیمنسیتی ۷۲۰۰ پرو رونمایی شد

علاقمندان می‌توانند این تلفن هوشمند را در رنگ های مشکی، نارنجی، آبی و سبز نعنایی تهیه کنند. تهیه یک قاب پشتی جداگانه ۲۹ پوند (۳۷ دلار) قیمت دارد. قاب پشتی این دستگاه از یک پایه نیز پشتیبانی می‌کند که با قیمت ۱۹ پوند (۲۴ دلار) قابل تهیه خواهد بود.

نظر شما چیست؟

نوشته گوشی CMF Phone 1 با قاب پشتی قابل تعویض و قیمت مقرون‌به‌صرفه معرفی شد اولین بار در ترنجی پدیدار شد.

منبع: ترنجی

تاریخ انتشار

در

,


با عنایت به اینکه سایت «اخبار تکنولوژی» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع مطلب و کاربران است. (قانون تجارت الکترونیک)

اخبار تکنولوژی نقشی در تولید محتوا ندارد و مطالب این سایت، بازنشر اخبار پایگاه‌های معتبر خبری است.