شیائومی میکس فولد ۴ و میکس فلیپ این ماه معرفی خواهند شد: ۲ گوشی تاشو جدید Xiaomi

مدت نسبتا زیادی است که منتظر گوشی‌های تاشو جدید Xiaomi هستیم. امروز به صورت رسمی تایید شده که شیائومی میکس فولد ۴ و میکس فلیپ این ماه معرفی خواهند شد. گوشی تاشو بزرگ Xiaomi Mix Fold 4 و گوشی تاشو کوچک Xiaomi Mix Flip نام خواهد داشت.

تاریخ معرفی شیائومی میکس فولد ۴ و میکس فلیپ

بنیانگذار و مدیر عامل شیائومی یعنی آقای لی جون رسما اعلام کرد که این شرکت گوشی‌های تاشو Mix Fold 4 و Mix Flip را در ماه جاری میلادی عرضه خواهد کرد.

همچنین افزود که این گوشی‌ها اولین محصولاتی هستند که در کارخانه هوشمند جدید شیائومی در چانگپینگِ پکن تولید می‌شوند.

گوشی های تاشو شیائومی

گوشی های تاشو شیائومی

این کارخانه هوشمند جدید شیائومی ۸۱ هزار متر مربع است و قادر به تولید 10 میلیون گوشی پرچمدار در سال خواهد بود. شیائومی 2.4 میلیارد یوان (حدود 330 میلیون دلار) سرمایه گذاری کرده و تلاش داشته تا یک خط تولید خاص باشد.

این کارخانه دارای چیزی است که آن‌ها آن را پلتفرم تولید هوشمند می نامد. ادعا می‌شود که این خط تولید می‌تواند تصمیمات مستقل بگیرد و آنها را برای بهبود فرآیندها اجرا کند. شیائومی به تفصیل توضیح داد که این شامل تشخیص مشکلات تجهیزات و حتی خرید خودکار مواد خام و قطعات است.

ما فعلا هفته اول ماه جاری میلادی یعنی جولای را پشت سر گذاشته‌ایم. طی هفته‌های آتی احتمالا تیزرهای بیشتری درباره این محصولات Xiaomi داشته باشیم.

شما منتظر Mix Fold 4 و Mix Flip شیائومی هستید؟ کدام یک از این دو دستگاه برای شما جذاب‌تر است؟

نوشته شیائومی میکس فولد ۴ و میکس فلیپ این ماه معرفی خواهند شد: ۲ گوشی تاشو جدید Xiaomi اولین بار در ترنجی پدیدار شد.

منبع: ترنجی

تاریخ انتشار

در

,


با عنایت به اینکه سایت «اخبار تکنولوژی» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع مطلب و کاربران است. (قانون تجارت الکترونیک)

اخبار تکنولوژی نقشی در تولید محتوا ندارد و مطالب این سایت، بازنشر اخبار پایگاه‌های معتبر خبری است.