ردمی K80 پرو مجهز به دوربین تله‌فوتو مشابه با گوشی شیائومی 14 خواهد بود

کمپانی شیائومی سرگرم توسعه دستگاه‌های قاتل پرچمدار خود از سری ردمی K80 است. این سری در ابتدا با دو مدل مختلف ردمی K80 و ردمی K80 پرو معرفی خواهد شد. دستگاه‌های مورد اشاره اخیرا در پایگاه داده IMEI رویت شده‌اند؛ پدیده‌ای که از عرضه آنها در آینده نزدیک حکایت دارد.

اکنون اطلاعات فاش شده نشان می‌دهند که ردمی K80 پرو از لنز تله‌فوتو مشابه با نمونه موجود در گوشی شیائومی 14 بهره خواهد برد. بر اساس اطلاعات ارائه شده توسط یک افشاگر بومی، گوشی جدید ردمی K80 پرو مجهز به یک لنز تله‌فوتو شناور با رزولوشن 50 مگاپیکسلی خواهد بود. این دوربین از حسگر محبوب ISOCELL JN1 سامسونگ استفاده خواهد کرد.

بنابراین دوربین تله‌فوتو از مشخصاتی مشابه با نمونه موجود در شیائومی 14 برخوردار خواهد بود. بعلاوه گفته شده که انرژی مورد نیاز ردمی K80 پرو از طریق یک باتری 5500 میلی‌آمپرساعتی تامین خواهد شد.

در واقع ردمی K80 پرو یک دستگاه بسیار مهیج به‌شمار خواهد رفت. بر اساس مشخصات شایعه شده انتظار می‌رود که این دستگاه مجهز به یک نمایشگر 6.67 اینچی اولد با رزولوشن 2K و قابلیت پشتیبانی از نرخ نوسازی بالا باشد. بعلاوه این دستگاه احتمالا از فناوری شارژ سریع 100 واتی پشتیبانی خواهد کرد.

پیکره‌بندی دوربین پشتی سه‌گانه احتمالا از سه سنسور 50 مگاپیکسلی تشکیل خواهد شد. این دوربین‌ها شامل سنسور اصلی عریض، ماژول فوق‌عریض و لنز تله‌فوتو خواهند بود. ردمی K80 پرو به سنت استفاده ترکیبی از شیشه و فلز ادامه خواهد داد. همچنین این گوشی مجهز به اسکنر اثرانگشت اولتراسونیک خواهد بود.

توان پردازشی این گوشی از طریق تراشه پرچمدار اسنپدراگون 8 نسل 4 کوالکام تامین می‌شود. مشخصات این گوشی از پیشرفت‌های چشمگیر آن نسبت به ردمی K70 پرو حکایت دارند. برای مقایسه جالب است بدانید که ردمی K70 پرو مجهز به یک نمایشگر 6.67 اینچی اولد با نرخ نوسازی 120 هرتزی، دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی، ماژول سلفی 16 مگاپیکسلی و تراشه اسنپدراگون 8 نسل 3 است.

فارغ از این موارد، هیچ‌گونه جزئیات دیگری درباره ردمی K80 پرو منتشر نشده است. همچنین زمان عرضه این گوشی در هاله‌ای از ابهام قرار دارد. با این‌حال انتظار می‌رود که ردمی K80 پرو در 3 ماهه چهارم سال 2024 و حد فاصل ماه‌های اکتبر تا دسامبر معرفی شود.

نوشته ردمی K80 پرو مجهز به دوربین تله‌فوتو مشابه با گوشی شیائومی 14 خواهد بود اولین بار در آی‌ تی‌ رسان منتشر شد.

منبع: آی‌تی‌رسان

تاریخ انتشار

در

,


با عنایت به اینکه سایت «اخبار تکنولوژی» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع مطلب و کاربران است. (قانون تجارت الکترونیک)

اخبار تکنولوژی نقشی در تولید محتوا ندارد و مطالب این سایت، بازنشر اخبار پایگاه‌های معتبر خبری است.