گلکسی Z Fold 6 Slim نمایشگر بزرگتری نسبت به Z Fold 6 خواهد داشت

سامسونگ در ۱۰ جولای (۲۰ تیر ماه) رویداد Galaxy Unpacked را برگزار کرده و در آن از جدیدترین تلفن هوشمند تاشو خود یعنی Z Fold 6 رونمایی خواهد کرد. هم‌اکنون اما شایعاتی درباره گلکسی Z Fold 6 Slim منتشر شده که نشان می‌دهد این دستگاه نمایشگر بزرگتری نسبت به مدل استاندارد خواهد داشت.

گلکسی Z Fold 6 Slim سامسونگ تولید محدودی خواهد داشت

به گفته TheElec، سامسونگ واقعاً در حال کار بر روی گلکسی Z Fold 6 Slim با نمایشگر بزرگتر نسبت به مدل استاندارد است. این تلفن هوشمند تاشو دارای صفحه نمایش بیرونی ۶.۵ اینچی و نمایشگر داخلی ۸ اینچی است. انتظار می‌رود که زد فولد ۶ از صفحه نمایش های ۶.۳ و ۷.۶ اینچی برخوردار باشد.

رندر Galaxy Z Fold 6

طبق گزارش های منتشر شده، این مدل باریک‌تر زد فولد ۶ در سه ماهه چهارم ۲۰۲۴ معرفی خواهد شد. تولید این محصول محدود بوده و بین ۴۰۰,۰۰۰ تا ۵۰۰,۰۰۰ دستگاه است. این گوشی هوشمند تاشو در بازار های زیادی نیز عرضه نخواهد شد؛ چین یکی از بازار های معدودی است که شاهد عرضه Z Fold 6 Slim در آن خواهیم بود.

به نظر می‌رسد هدف سامسونگ نشان دادن توانایی ساخت یک گوشی تاشو باریک‌تر در مقایسه با مدل های فعلی آن است. با این حال اما گزارش شده است که دستیابی به ضخامت کمتر به قیمت عدم پشتیبانی از قلم S Pen تمام شده؛ زیرا دیجیتالیزر مورد نیاز برای عملکرد قلم حذف شده است. وب‌سایت Gizmochina ادعا می‌کند که گلکسی زد فولد ۶ اسلیم مشخصات بهتری نسبت به مدل استاندارد خواهد داشت. اما متاسفانه جزئیات بیشتری فاش نشده است. شایعات قبلی از احتمال ارتقای دوربین این گوشی تاشو آینده سامسونگ خبر داده بودند.

منبعی در زنجیره تامین سامسونگ ادعا می‌کند که توسعه Galaxy Z Fold 6 Slim در سه ماهه ابتدایی ۲۰۲۴ آغاز شده است. با توجه به چرخه معمول توسعه یک ساله سامسونگ برای گوشی‌های رده بالا رونمایی این تلفن هوشمند تاشو در اواخر سال جاری میلادی محتمل است. با توجه به نمایشگر بزرگتر و مشخصات قدرتمندتر، انتظار می‌رود که گلکسی Z Fold 6 Slim قیمت بالاتری نسبت به نمونه معمولی داشته باشد. سامسونگ می‌خواهد با گوشی تاشو پریمیوم، یک بازار منتخب را هدف قرار دهد، در حالی که Z Fold 6 استاندارد مخاطبان گسترده‌تری خواهد داشت.

گلکسی زد فولد ۶ اسلیم سامسونگ اوایل پاییز برای عرضه در بازار چین معرفی می‌شود

نظر شما درباره این گلکسی زد فولد ۶ اسلیم چیست؟

نوشته گلکسی Z Fold 6 Slim نمایشگر بزرگتری نسبت به Z Fold 6 خواهد داشت اولین بار در ترنجی پدیدار شد.

منبع: ترنجی

تاریخ انتشار

در

,


با عنایت به اینکه سایت «اخبار تکنولوژی» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع مطلب و کاربران است. (قانون تجارت الکترونیک)

اخبار تکنولوژی نقشی در تولید محتوا ندارد و مطالب این سایت، بازنشر اخبار پایگاه‌های معتبر خبری است.