قیمت Galaxy Buds 3 و Buds 3 Pro سامسونگ فاش شد

انتظار می‌رود که سامسونگ در هفته جاری از جدیدترین ایربادز های خود رونمایی کند. اطلاعات فاش شده اخیر، قیمت Galaxy Buds 3 و Buds 3 Pro را در بازار کره جنوبی نشان می‌دهند.

قیمت سری Galaxy Buds 3 سامسونگ مشابه نسل قبل خواهد بود

افشاگر اطلاعات، به نام Sleep Kuma، اسکرین شاتی را از یک فروشنده، به اشتراک گذاشته که قیمت سری Galaxy Buds 3 را نشان می‌دهد. قیمت این ایربادز های آینده سامسونگ، مشابه نسل قبل خواهد بود. اطلاعات فاش شده نشان می‌دهد که گلکسی بادز ۳ با قیمت معادل ۱۴۸ دلار و گلکسی بادز ۳ پرو با قیمت معادل ۲۱۵ دلار به دست کاربران خواهد رسید. نسل قبلی این دو ایربادز نیز با قیمت های مشابهی رونمایی شدند.

قیمت سری گلکسی بادز ۳

اطلاعات فاش شده اخیر، رنگ‌بندی و طراحی سری گلکسی بادز ۳ سامسونگ را نشان می‌دهند. مدل استاندارد در رنگ های مشکی و سفید قابل تهیه خواهد بود و دارای شماره مدل SM-R530 است. مدل پرو تنها با رنگ سفید نشان داده شده و از شماره مدل SM-R630 بهره می‌برد. به‌نظر می‌رسد که این ایربادز های آینده سامسونگ کاملاً نسبت به نسل قبل بازطراحی شده‌اند. این دو دستگاه دارای ساقه هستند و شبیه به AirPods و AirPods Pro اپل به‌نظر می‌رسند.

همچنین شایعاتی وجود دارد مبنی بر اینکه سری Galaxy Buds 3 از کدک وایرلس با کیفیت بالاتری پشتیبانی می‌کند که قادر به انتقال صدا ۲۴ بیتی ۹۶ کیلوهرتز است. انتظار می‌رود که این دو ایربادز آینده سامسونگ دارای ANC تطبیقی، اکولایزر تطبیقی و حالت Ambient Sound (برای شنیدن صدای محیط) باشند. سری گلکسی بادز ۳ از بلوتوث ۵.۴ پشتیبانی خواهند کرد.

میزان شارژدهی سری گلکسی بادز ۳ سامسونگ

گفته می‌شود که Galaxy Buds 3 با روشن بودن ANC تا ۵ ساعت و با خاموش بودن ANC تا ۶ ساعت شارژدهی خواهد داشت. همان‌طور که منبع این گزارش اشاره می‌کند، انتظار داریم که Galaxy Buds 3 Pro تا ۶ ساعت با ANC و تا ۷ ساعت با خاموش بودن ANC شارژدهی داشته باشد. هر دو ایربادز دارای استاندارد IP57 هستند و در برابر نفوذ آب و گرد و غبار، مقاوم خواهند بود.

طراحی جدید گلکسی بادز ۳ سامسونگ بار دیگر تایید شد

نظر شما درباره سری گلکسی بادز ۳ سامسونگ چیست؟

نوشته قیمت Galaxy Buds 3 و Buds 3 Pro سامسونگ فاش شد اولین بار در ترنجی پدیدار شد.

منبع: ترنجی



با عنایت به اینکه سایت «اخبار تکنولوژی» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع مطلب و کاربران است. (قانون تجارت الکترونیک)

اخبار تکنولوژی نقشی در تولید محتوا ندارد و مطالب این سایت، بازنشر اخبار پایگاه‌های معتبر خبری است.