شیائومی 15S پرو با تغییرات چشمگیر طراحی در راه است

در حال حاضر بسیاری از طرفداران برند شیائومی بی‌صبرانه منتظر معرفی گوشی‌های پرچمدار سری شیائومی 15 هستند. این گوشی‌ها در اواخر اکتبر سال جاری میلادی در بازار چین عرضه خواهند شد.

شیائومی 15 نخستین گوشی هوشمند جهان با تراشه جدید اسنپدراگون 8 نسل 4 به‌شمار می‌رود. هر دو گوشی شیائومی 15 و شیائومی 15 پرو با پیشرفت‌های قابل‌توجهی نسبت به مدل‌های نسل قبلی خود عرضه خواهند شد. با این‌حال به‌نظر می‌رسد که شیائومی برای گوشی‌های سری 15 خود برنامه‌های دیگری را در سر دارد.

اکنون یک وبلاگ‌نویس مشهور چینی با شناسه Digital Chat Station به شکل غیرمستقیم اشاره کرده که شیائومی روی توسعه یک گوشی پرچمدار جدید با نام شیائومی 15S پرو کار می‌کند. سری شیائومی 12S در سال 2022 عرضه شد و این دستگاه‌ها آخرین مدل‌های پرچمدار سری S کمپانی محسوب می‌شوند. از آن زمان به بعد هیچ گوشی دیگری از سری S معرفی نشده است.

با این‌حال در سال آینده احتمالا اوضاع متحول شده و شاهد رونمایی از گوشی شیائومی 15S پرو خواهیم بود. فرد افشاگر به مدل شیائومی 15S اشاره نکرده است؛ بنابراین انتظار می‌رود که تنها مدل پرو به‌روزرسانی شود.

به گفته فرد وبلاگ‌نویس، شیائومی 15S پرو از مشخصاتی تقریبا مشابه با شیائومی 15 پرو برخوردار خواهد بود. هر دو گوشی مجهز به نمایشگرهایی با طراحی خمیده در هر 4 طرف و یک حفره کروی‌شکل در قسمت مرکز خواهد بود. پیکره‌بندی دوربین پشتی همانند شیائومی 15 پرو از ماژول اصلی 50 مگاپیکسلی با دیافراگم ثابت، لنز فوق‌عریض 50 مگاپیکسلی و ماژول پریسکوپی 50 مگاپیکسلی تشکیل خواهد شد.

با این‌حال طراحی دو گوشی با یکدیگر تفاوت خواهد داشت. گفته شده که شیائومی 15S پرو از طراحی رادیکال‌تری برخوردار خواهد بود. کمپانی شیائومی در گذشته روی توسعه یک گوشی پرچمدار اسرارآمیز با طراحی بسیار چشمگیر کار کرده است. پیش‌بینی می‌شود که شیائومی 15S پرو برخی ویژگی‌های طراحی را از این مدل مرموز به ارث ببرد. این موضوع موجب تمایز گوشی از شیائومی 15 پرو و سایر گوشی‌های موجود در بازار خواهد شد.

در حال حاضر مشخصات تراشه و جدول زمانی عرضه شیائومی 15S پرو کماکان در هاله‌ای از ابهام قرار دارد. بعلاوه هنوز مشخص نیست که آیا این دستگاه نهایتا به بازار عرضه خواهد شد یا خیر؛ چرا که گوشی مورد اشاره کماکان مراحل اولیه توسعه خود را پشت سر می‌گذارد.

نوشته شیائومی 15S پرو با تغییرات چشمگیر طراحی در راه است اولین بار در آی‌ تی‌ رسان منتشر شد.

منبع: آی‌تی‌رسان

تاریخ انتشار

در

,


با عنایت به اینکه سایت «اخبار تکنولوژی» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع مطلب و کاربران است. (قانون تجارت الکترونیک)

اخبار تکنولوژی نقشی در تولید محتوا ندارد و مطالب این سایت، بازنشر اخبار پایگاه‌های معتبر خبری است.