آنر مجیک V3 با وجود باتری 5,200mAh ضخامت کمی دارد

در تاریخ ۱۲ جولای (۲۲ تیر ماه) آنر از گوشی های تاشو Magic V3 و Magic V3s رونمایی خواهد کرد. اطلاعات فاش شده جدید در شبکه اجتماعی چینی ویبو نشان می‌دهد که آنر مجیک V3 از باتری پرظرفیت ۵,۲۰۰ میلی‌آمپری برخوردار خواهد بود، اما ضخامت آن کمتر از نسل قبل است.

آنر مجیک V3 با وجود باتری پرظرفیت‌تر، وزن کمتر نسبت به نسل قبل خواهد داشت

با وجود آنکه دیروز شاهد انتشار طراحی و رنگ‌بندی Honor Magic V3 بودیم، اما تاکنون مشخصات کلیدی این دستگاه به‌طور رسمی منتشر نشده است. البته آنر تأیید کرده که این گوشی تاشو باریک‌تر و سبک‌تر از نسل قبل خواهد بود. Honor Magic V2 وزنی حدود ۲۳۱ گرم دارد و ضخامت آن (در حالت تا شده) تنها ۹.۹ میلی‌متر است. اطلاعات فاش شده جدید نشان می‌دهند که نسل آینده این تلفن هوشمند تاشو با وجود باتری پرظرفیت‌تر، ضخامت کمتری خواهد داشت.

Honor Magic V3

ادعا می‌شود که آنر مجیک V3 با وجود برخورداری از باتری ۵,۲۰۰ میلی‌آمپری، که ۲۰۰ میلی‌آمپر بیشتر از نسل قبل است، ضخامت کمتری دارد. در کمال تعجب، آنر توانسته با استفاده از باتری بزرگتر، ضخامت این تلفن هوشمند تاشو آینده خود را از ۹.۹ به ۹.۲ میلی‌متر کاهش دهد. همچنین، Magic V3 تنها وزن ۲۲۶ گرمی خواهد داشت.

همان‌طور که اشاره شد، به‌طور رسمی تأیید شده است این گوشی تاشو آینده آنر در چهار رنگ مشکی، قهوه ای، سفید و سبز به دست کاربران خواهد رسید. این دستگاه دارای فریم فلزی بوده و از استاندارد IPX8 به معنای مقاومت در برابر نفوذ آب، برخوردار است.

می‌دانیم که دوربین اصلی آنر Magic V3 از یک سنسور ۵۰ مگاپیکسلی و لرزشگیر اپتیکال (OIS) برخوردار خواهد بود. انتظار می‌رود که دوربین دوم از نوع فوق‌عریض باشد. همچنین شایعات حاکی از آن است که این دستگاه از دوربین تله‌فوتو پریسکوپی با قابلیت زوم اپتیکال ۳.۵ برابری بهره‌مند خواهد بود.

طبق گزارش های منتشر شده، باتری پرظرفیت Honor Magic V3 توسط شارژر سریع ۶۶ واتی (سیمی و وایرلس) شارژ خواهد شد. تراشه اسنپدراگون ۸ نسل ۳ وظیفه تامین نیروی پردازشی مورد نیاز این گوشی را بر عهده می‌گیرد. از دیگر ویژگی های این تلفن هوشمند تاشو می‌توان به موتور ویبره خطی X محور و پشتیبانی از ارتباطات ماهواره‌ای اشاره کرد.

تاریخ رویداد بزرگ آنر رسما تایید شد: ۲۲ تیر ۱۴۰۳

اطلاعات خاصی درباره آنر Magic V3s منتشر نشده است. انتظار می‌رود که تراشه اسنپدراگون ۸ نسل ۲ به‌عنوان قلب تپنده این گوشی هوشمند تاشو در نظر گرفته شود. احتمالاً این دستگاه در سه رنگ مشکی، سفید و سبز وارد بازار خواهد آمد.

نظر شما درباره عملکرد آنر در بازار تلفن های هوشمند تاشو چیست؟

نوشته آنر مجیک V3 با وجود باتری 5,200mAh ضخامت کمی دارد اولین بار در ترنجی پدیدار شد.

منبع: ترنجی



با عنایت به اینکه سایت «اخبار تکنولوژی» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع مطلب و کاربران است. (قانون تجارت الکترونیک)

اخبار تکنولوژی نقشی در تولید محتوا ندارد و مطالب این سایت، بازنشر اخبار پایگاه‌های معتبر خبری است.