پچ امنیتی ماه جولای 2024 برای گوشی سامسونگ گلکسی A55 منتشر شد

سامسونگ برای آخرین گوشی فوق میان‌رده خود با نام گلکسی A55 آپدیت نرم‌افزاری جدیدی را منتشر کرده است. بدین‌ترتیب گلکسی A55 نخستین گوشی سامسونگی است که پچ امنیتی ماه جولای 2024 را دریافت می‌کند. همچنین این به‌روزرسانی احتمالا اولین آپدیت منتشر شده برای کاربران گلکسی A55 طی مدت چند ماه گذشته به‌شمار می‌رود.

گلکسی A55 واجد شرایط دریافت آپدیت‌های ماهیانه است؛ اما سامسونگ بنا بر دلایلی نتوانسته به این برنامه زمانی پایبند باشد. ظاهرا یکی از دلایل این امر، پشتیبانی گلکسی A55 از به‌روزرسانی‌های یکپارچه است. این ویژگی به کاربران امکان می‌دهد تا حین نصب به‌روزرسانی به استفاده از دستگاه ادامه دهند. اما این موضوع به‌طور رسمی از جانب سامسونگ مورد تائید قرار نگرفته است.

پچ امنیتی ماه جولای برای گلکسی A55 دارای شماره ساخت A556EXXS4AXF6 بوده و هم‌اکنون در کشور هندوستان قابل دسترس است. زمان عرضه این به‌روزرسانی در سایر بازارها هنوز مشخص نشده است؛ اگرچه اکنون می‌دانیم که زمان انتظار کاربران چندان طولانی نخواهد بود.

جهت اطلاع بایستی خاطرنشان کرد که به‌روزرسانی جدید صرفا پچ امنیتی ماه جولای را برای گلکسی A55 به ارمغان می‌آورد. این پچ 25 حفره آسیب‌پذیری شناسایی شده در اندروید و 33 روزنه آسیب‌پذیری که صرفا دستگاه‌های گلکسی را تحت تاثیر قرار می‌دهند را برطرف می‌کند.

کاربران گلکسی A55 برای دانلود این به‌روزرسانی می‌توانند به مسیر Settings > Software update مراجعه نموده و روی دکمه Download and install ضربه بزنند. همچنین کاربران در صورت تمایل می‌توانند فایل رسمی فریم‌ور را از طریق اینترنت دانلود نموده و با استفاده از کامپیوتر شخصی ویندوزی و کابل USB آن‌را روی گوشی خود فلش کنند.

نوشته پچ امنیتی ماه جولای 2024 برای گوشی سامسونگ گلکسی A55 منتشر شد اولین بار در آی‌ تی‌ رسان منتشر شد.

منبع: آی‌تی‌رسان

تاریخ انتشار

در

,


با عنایت به اینکه سایت «اخبار تکنولوژی» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع مطلب و کاربران است. (قانون تجارت الکترونیک)

اخبار تکنولوژی نقشی در تولید محتوا ندارد و مطالب این سایت، بازنشر اخبار پایگاه‌های معتبر خبری است.