نظر کاربران درباره گلکسی بادز ۳ پرو سامسونگ، پیش از معرفی رسمی!

ایربادزهای جدید سامسونگ در خانواده Galaxy Buds 3 به زودی عرضه خواهند شد. این خانواده ۲ عضو دارد که یکی پایه و دیگری پرو است. هر چند این محصولات هنوز رسما معرفی نشده یا برای فروش عمومی در دسترس نیستند اما چند کاربر توانسته‌اند به مدل Pro دسترسی داشته باشند و آنطور که گفته شده به صورت غیررسمی آن را بخرند. بیاید با هم نظر کاربران درباره گلکسی بادز ۳ پرو سامسونگ را مرور کنیم.

گلکسی بادز ۳ پرو سامسونگ

چندی پیش با هم تصاویری از طراحی جدید گلکسی بادز ۳ پرو سامسونگ در دنیای واقعی دیدیم. این تصاویر توسط کاربر شبکه اجتماعی Reddit با نام کاربری Plastic_Development1 منتشر شده بود. او می‌گوید موفق شده ایربادز سامسونگ Galaxy Buds 3 Pro را با قیمت 250 دلار از Walmart خریداری کند.

همچنین دو کاربر دیگر با نام‌کاربری‌های LiNx0NeXtUs و single_mind نیز موفق شدند Galaxy Buds 3 Pro را قبل از معرفی رسمی بخرند. هر سه کاربر نظرات خود را درباره این محصول جدید کره‌ای‌ها به اشتراک گذاشتند.

گلکسی بادز ۳ پرو

گلکسی بادز ۳ پرو

بیایید ابتدا ببینیم که Plastic_Development1 درباره گلکسی بادز ۳ چه گفته است.

او می‌گوید “صدای سامسونگ Galaxy Buds 3 Pro عالی است اما بیس آن کمی بالاتر انتظار است.”

او مدعی است که گلکسی بادز ۳ پرو را نسبت به نسل اول اپل AirPods Pro ترجیح می دهد. به نظر او حالت شنیدن صدای محیط یا Ambient Mode و کاهش نویز فعال یا Active Noise Cancellation نیز بهتر از AirPods Pro هستند.

با این حال، صدای ضبط شده از طریق میکروفون Buds 3 Pro خفه به نظر می‌رسید و کیفیت میکروفون مشابه AirPods Pro است.

او همچنین گفت که منوی تنظیمات فقط AAC و SBC را به عنوان کدک‌های صوتی پشتیبانی‌شده برای سامسونگ Galaxy Buds 3 Pro نشان می‌دهد.

باید بدانید که این ایربادز از کنترل‌های لمسی روی بخش ساقه پشتیبانی می‌کند. برای تنظیم صدا روی ساقه ایربادز انگشت خود را بکشید و برای توقف یا رد کردن آهنگ آن را می‌توانید فشار دهید.

اسکرین شات تنظیمات نرم افزاری گلکسی بادز ۳ پرو سامسونگ

اسکرین شات تنظیمات نرم افزاری گلکسی بادز ۳ پرو سامسونگ

همچنین روی ساقه گلکسی بادز ۳ پرو سامسونگ یک نوار LED وجود دارد. هنوز مشخص نیست که دقیقا برای چه منظوری تعبیه شده اما هر چه هست، اینجاست.

در اسکرین‌شات بالا می‌بینید که LED روی ساقه های Buds 3 Pro را می‌توان با ژست فشار دادن و نگه داشتن روشن یا خاموش کرد. اما این عملکرد زمانی کار می‌کند که هر دو گوشی خارج از کیس باشند و در گوش شما نباشند.

برای روشن ماندن این LEDها باید ایربادزهای شما حداقل ۳۰ درصد باتری داشته باشند. همچنین در ۳ حالت چشمک‌زدن، محوشونده و ثابت قابل تنظیم هستند.

اسکرین شات دیگری پشتیبانی از قابلیت تشخیص صدای محیطی یا Ambient Voice Detect را نشان می‌دهد. کاربر می‌تواند آن را به صورت دستی و با فشار دادن ساقه هدفون پس از فعال شدن خودکار خاموش کند.

در رابطه با طراحی و ساخت، این کاربر گفت که قاب شارژ و Buds 3 Pro حس پریمیومی دارند. او معتقد است که سامسونگ به جای فلز از یک لولا پلاستیکی برای قاب شارژر استفاده کرده است، اما در مقایسه با لولای AirPods Pro «احساس بدی ندارند» و در مقایسه با Galaxy Buds 2 Pro «احساس استحکام» دارند.

کاربر دیگری که با نام کاربری LiNx0NeXtUs فعالیت می‌کند گفته که ساقه های سامسونگ Galaxy Buds 3 Pro نسبت به طراحی لوبیایی Buds 2 Pro یک ارتقاء بزرگ به نظر نمی رسد و کیفیت موسیقی نیز خیلی متفاوت نیست. با این حال، حالت محیطی Galaxy Buds 3 Pro بهتر از مدل قبلی خود است.

او گفت که کاهش نویز محیطی فعال یا ANC سامسونگ Galaxy Buds 3 Pro بهتر از Buds 2 Pro و AirPods Pro است.

کاربر سوم می‌گوید که سامسونگ Galaxy Buds3 Pro و قاب شارژ آن بسیار سبک بوده و از پلاستیک ساخته شده است که باعث می شود احساس ارزان بودن داشته باشند.

با این حال، Galaxy Buds 3 Pro “بسیار مستحکم” است و “به هیچ وجه انعطاف پذیر نیست.” “کیس شارژر محکم است و وزن بسیار کمی دارد.” درب کیس شارژ نیز “دارای آهنربا خوبی است و گوشی‌ها به خوبی درون کیس قرار می گیرند.”

او گفت که کیفیت صدای سامسونگ Galaxy Buds3 Pro “بسیار بهتر از Pixel Buds Pro” است. آنها “تریبل بهتر، بیس بهتر، و صدای بلندتر” دارند. با این حال، صدای 360 درجه “عالی نیست” و ردیابی سر “کمی در حرکت عقب ماند.”

حالت محیطی خوب است اما “خیلی طبیعی” نیست. با این حال، “شما می توانید آن را تنظیم کنید تا کمتر غیرطبیعی به نظر برسد.” اسکرین شات زیر نشان می‌دهد که چگونه می‌توانید آن را از طریق برنامه تنظیم کنید.

کاربر سوم ادعا کرد که سامسونگ Galaxy Buds 3 Pro “بسیار راحت و عالی در گوش قرار می گیرد” و بهتر از Pixel Buds Pro است. او همچنین گفت که که Buds 3 Pro دارای نوک‌هایی با اندازه متوسط، کوچک و بزرگ بوده و یک کابل USB C نیز درون جعبه قرار دارد.

او همچنین عملکرد باتری را کمی توضیح داد و گفت که یک مکالمه یک ساعته با کاهش نویز فعال حدود 33٪ باتری مصرف می کند و قرار دادن گوشی‌ها درون جعبه شارژ آنها را در حدود 12 دقیقه تا 97٪ می‌رساند.

انتظار داریم که چهارشنبه این هفته رونمایی از گلکسی بادز ۳ پرو و گلکسی بادز ۳ انجام شود. نظر شما درباره این محصول سامسونگ چیست؟ فکر می‌کنید موفق می‌شود؟

نوشته نظر کاربران درباره گلکسی بادز ۳ پرو سامسونگ، پیش از معرفی رسمی! اولین بار در ترنجی پدیدار شد.

منبع: ترنجی

تاریخ انتشار

در

,


با عنایت به اینکه سایت «اخبار تکنولوژی» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع مطلب و کاربران است. (قانون تجارت الکترونیک)

اخبار تکنولوژی نقشی در تولید محتوا ندارد و مطالب این سایت، بازنشر اخبار پایگاه‌های معتبر خبری است.