مشخصات وان پلاس پد ۲ لو رفت: به‌کارگیری اسنپدراگون ۸ نسل ۳

وان پلاس در تاریخ ۱۶ جولای (۲۶ تیر ماه) و در شهر میلان ایتالیا، رویدادی را برای برگزاری از محصولات جدید خود برگزار می‌کند. هم‌اکنون، مشخصات نسخه جهانی تبلت وان پلاس پد ۲ به‌بیرون درز کرده است. با ترنجی همراه باشید تا به جزئیات این گزارش بپردازیم.

وان پلاس پد ۲ از صفحه نمایش ۱۴۴ هرتزی LCD برخوردار خواهد بود

انتظار می‌رود که در این رویداد شاهد معرفی OnePlus Nord 4، OnePlus Pad 2، OnePlus Watch 2R و ایربادز Nord Buds 3 باشیم. این محصولات جدید، در کشور هند نیز عرضه خواهند شد.

به سراغ مشخصات وان پلاس پد ۲ می‌رویم که یک افشاگر معروف اطلاعات به نام Ishan Agarwal به اشتراک گذاشته شده است. این تبلت دارای صفحه نمایش ۱۲.۱ اینچی IPS LCD با رفرش‌ریت ۱۴۴ هرتزی و وضوح ۲۱۲۰ در ۳۰۰۰ پیکسل خواهد بود. این نمایشگر از Dolby Vision پشتیبانی می‌کند و توانایی تولید حداکثر روشنایی ۹۰۰ نیت را خواهد داشت. تراشه اسنپدراگون ۸ نسل ۳ به‌عنوان قلب تپنده OnePlus Pad 2 در نظر گرفته شده است. این تبلت در دو پیکربندی متفاوت با ۸ گیگابایت رم + ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی و ۱۲ گیگابایت رم + ۲۵۶ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی قابل تهیه خواهد بود.

وان پلاس پد پرو

انتظار می‌رود که وان پلاس پد ۲ از باتری پرظرفیت ۹,۵۱۰ میلی‌آمپری برخوردار باشد و از شارژ سریع ۶۷ واتی SUPERVOOC پشتیبانی کند. برای دوربین اصلی این دستگاه یک سنسور ۱۳ مگاپیکسلی در نظر گرفته شده و دوربین سلفی از سنسور ۸ مگاپیکسلی بهره می‌برد. این محصول برای ایجاد صدایی فراگیر به ۸ اسپیکر مجهز شده است. این تبلت آینده وان پلاس از قلم OnePlus Stylo 2 و صفحه کلید هوشمند پشتیبانی خواهد کرد. مشخصات مذکور یادآور OnePlus Pad Pro است که چندی پیش در کشور چین معرفی شد.

طراحی تبلت وان پلاس پد 2 لو رفت

می‌دانیم که گوشی هوشمند OnePlus Nord 4 دارای قاب پشتی و فریم فلزی خواهد بود. ساعت هوشمند Watch 2R با سیستم عامل Wear OS به دست کاربران می‌رسد و ایربادز Nord Buds 3 با ویژگی های جذاب و قیمتی مقرون‌به‌صرفه در راه است.

نظر شما درباره این تبلت آینده وان پلاس چیست؟

نوشته مشخصات وان پلاس پد ۲ لو رفت: به‌کارگیری اسنپدراگون ۸ نسل ۳ اولین بار در ترنجی پدیدار شد.

منبع: ترنجی



با عنایت به اینکه سایت «اخبار تکنولوژی» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع مطلب و کاربران است. (قانون تجارت الکترونیک)

اخبار تکنولوژی نقشی در تولید محتوا ندارد و مطالب این سایت، بازنشر اخبار پایگاه‌های معتبر خبری است.