آپدیت HyperOS 2.0 شیائومی در دست توسعه است

رابط کاربری جدید شیائومی با نام HyperOS برای موبایل‌های این شرکت سال گذشته عرضه شد. آپدیت هایپراواس شیائومی در ابتدای راه بوده و نسخه ۱ آن را پیش‌تر دیده‌ایم. کم‌کم نوبت به آپدیت جدید آن می‌رسد و گزارشی داریم که می‌گوید آپدیت HyperOS 2.0 شیائومی در دست توسعه است.

آپدیت HyperOS 2.0 شیائومی

چند هفته است که اطلاعاتی در مورد HyperOS 2.0 منتشر می‌شود. با این حال مدرک موثقی وجود نداشت که آنها درست باشند. به تازگی، تیم XiaomiTime اطلاعات مهمی پیدا کرده که تأیید می کند HyperOS 2.0 به طور رسمی در حال آزمایش است. همچنین گفته می‌شود که آپدیت هایپراواس حوالی پاییز امسال رسما معرفی خواهد شد.

افزونه جدیدی به نام [OSBigversion] در سرور آپدیت OTA شیائومی رصد شده است. این افزونه جدید نسخه های HyperOS را مشخص می کند. به عنوان مثال، اگر از HyperOS 1.0 استفاده می کنید، این پسوند به صورت [OSBigversion] => 1.0 نشان داده می شود. یا، فرض کنید از HyperOS 2.0 استفاده می کنید، این پسوند به صورت [OSBigversion] => 2.0 نشان داده می شود.

قبلاً هیچ پسوند OSBigversion نداشتیم. در عوض، یک پسوند [Bigversion] برای نسخه‌های اصلی MIUI وجود داشت. این افزونه Bigversion نسخه های اصلی MIUI را مشخص می کند. برای مثال، اگر از MIUI 14 استفاده می‌کردید، به صورت «[bigversion] => 14» نشان داده می‌شد.

شیائومی سال‌هاست که از این نوع افزونه‌ها استفاده می‌کند. اکنون می‌بینیم که یک پسوند ویژه “OSBigversion” برای HyperOS استفاده می شود.

این افزونه برای تمایز بین نسخه های HyperOS جدید به سرور OTA اضافه شده است. این نشان می دهد که توسعه HyperOS 2.0 به طور رسمی باید شروع شده باشد.

انتظار می رود آپدیت HyperOS 2.0 با سری Xiaomi 15 و حوالی نیمه اول پاییز ۱۴۰۳ معرفی شود. پس از این عرضه انتظار داریم که آپدیت مذکور برای مدل‌های قدیمی‌تر شیائومی که واجد شرایط دریافت آن هستند، به مرور عرضه شود.

ویدئو بررسی آپدیت HyperOS : با ۱۴ قابلیت جدید آپدیت اندروید ۱۴ شیائومی آشنا شوید

نظر شما چیست؟ منتظر هایپراواس ۲ هستید؟

نوشته آپدیت HyperOS 2.0 شیائومی در دست توسعه است اولین بار در ترنجی پدیدار شد.

منبع: ترنجی

تاریخ انتشار

در

,


با عنایت به اینکه سایت «اخبار تکنولوژی» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع مطلب و کاربران است. (قانون تجارت الکترونیک)

اخبار تکنولوژی نقشی در تولید محتوا ندارد و مطالب این سایت، بازنشر اخبار پایگاه‌های معتبر خبری است.