روش انجام تسک جدید تپ سواپ – شنبه ۱۶ تیر ۱۴۰۳

می‌دانیم که با کد تپ سواپ می‌توانید تا ۲۰۰ هزار سکه رایگان دریافت کنید. این بازی تلگرامی علاوه بر کدهای مخفی درون ویدئوها، کارهای ویژه یا Taskهایی دارد که سکه رایگان می‌دهد. بیاید با هم روش انجام تسک جدید تپ سواپ شنبه ۱۶ تیر ۱۴۰۳ را مرور کنیم.

تسک جدید تپ سواپ – شنبه ۱۶ تیر ۱۴۰۳

گاها روزی ۱ یا ۲ کد مخفی TapSwap در ویدئوهای بخش سینما این بازی تلگرامی قرار می‌گیرد. با وارد کردن آن ها می‌توانید سکه رایگان بگیرید و ما این کد‌ها را به صورت روزانه برای شما در کانال تلگرام ترنجی قرار می‌دهیم.

همچنین راه دیگر کسب سکه رایگان در بازی تپ سواپ انجام Taskهای مختلف است. برای این کار به مانند تصویر زیر، گزینه دوم از سمت چپ را از بین ۵ گزینه پایین صفحه اول بازی انتخاب می‌کنید. نوشته زیر آن Task بوده و آیکون‌ش یک تیک برنزی درون دایره آبی.

ورود به بخش Task در بازی تپ سواپ

ورود به بخش Task در بازی تپ سواپ

پس از ورود به بخش تسک های تپ سواپ حالا شما می‌توانید تسک جدید را ببینید. مثلا تسک شنبه ۱۶ تیر ۱۴۰۳ در تصویر زیر با خط قرمز مشخص شده است.

شما باید روی این گزینه بزنید و عضو کانال تلگرامی مذکور بشوید. با این حال وقتی این کار را می‌خواهید انجام بدهید، می‌چرخد و عضو نمی‌شود.

در نتیجه شما به ادلیست تپ سواپ نیاز دارید که من برای شما اینجا قرار می‌دهم:

? ادلیست تپ سواپ

با زدن روی لینک بالا، وارد ادلیست بازی‌های تلگرامی می‌شوید و همزمان عضو این کانال خواهید شد. سپس به بازی تپ سواپ برگشته و روی این تسک می‌زنید.

گزینه check را انتخاب می‌کنید. شاید مرتبه اول به شما خطا بدهد. ۳۰ ثانیه صبر کنید و دوباره چک را بزنید و تمام!

تسک جدید تپ سواپ - شنبه ۱۶ تیر ۱۴۰۳

تسک جدید تپ سواپ – شنبه ۱۶ تیر ۱۴۰۳

اطلاعات بیشتر و سریع‌تر درباره تپ سواپ، همستر و غیره در کانال تلگرام ترنجی به آی‌دی Toranji .

نوشته روش انجام تسک جدید تپ سواپ – شنبه ۱۶ تیر ۱۴۰۳ اولین بار در ترنجی پدیدار شد.

منبع: ترنجی

تاریخ انتشار

در

,


با عنایت به اینکه سایت «اخبار تکنولوژی» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع مطلب و کاربران است. (قانون تجارت الکترونیک)

اخبار تکنولوژی نقشی در تولید محتوا ندارد و مطالب این سایت، بازنشر اخبار پایگاه‌های معتبر خبری است.