قوی ترین گوشی‌های پرچمدار اندرویدی تیر ۱۴۰۳ بر اساس بنچمارک Antutu

بنچمارک شناخته شده Antutu به تازگی لیست بالاترین امتیازهای ثبت شده توسط گوشی‌های پرچمدار اندرویدی برای ماه Jun 2024 را منتشر کرده است. ما برای سادگی امر این بازه را به تیر ۱۴۰۳ تعبیر کرده‌ایم. بیاید با هم لیست قوی ترین گوشی‌های پرچمدار اندرویدی تیر ۱۴۰۳ بر اساس بنچمارک Antutu را مرور کنیم.

قوی ترین گوشی‌های پرچمدار اندرویدی تیر ۱۴۰۳

قوی ترین گوشی‌های پرچمدار اندرویدی تیر ۱۴۰۳

قوی ترین گوشی‌های پرچمدار اندرویدی تیر ۱۴۰۳

نزدیک به ۶ ماه از رونمایی سری ROG Phone 8 ایسوس با طراحی جدید، اسنپدراگون 8 نسل 3، دوربین تله‌فوتو و IP68 می‌گذرد. این گوشی‌ها با تجهیز به بهترین تراشه کوالکام نماینده جذابی برای پرچمداری قدرت پردازش در دنیای اندروید خواهند بود.

همچنین سیستم خنک‌کننده ویژه آن‌ها می‌تواند سبب شود که قدرت حداکثری را در مدت طولانی‌تر به شما ارائه کنند.

بر اساس جدول جدید بنچمارک Antutu که برای ماه ژوئن است، ROG Phone 8 Pro در مدل ۱۶ گیگابایت حافظه رم و ۵۱۲ گیگابایت حافظه داخلی توانسته امتیاز ۲ میلیون و ۱۳۵ هزار را کسب کند. با این امتیاز به رتبه اول جدول دست پیدا می‌کند.

پس از آن اما Oppo Find X7 قرار دارد. این دستگاه به تراشه پرچمدار مدیاتک یعنی Dimensity 9300 مجهز است. نمونه ۱۶ گیگابایت حافظه رم و ۱ ترابایت حافظه داخلی این گوشی توانسته رتبه دوم را با امتیاز ۲ میلیون و ۱۰۰ هزار کسب کند.

تمام رتبه‌های بعدی به یکی از همین ۲ تراشه مجهز یا مدل پلاس دیمنسیتی ۹۳۰۰ مجهز هستند. در حقیقت ۴ دستگاه تراشه مدیاتک دارند و ۶ دستگاه تراشه کوالکام را انتخاب کرده‌اند. این نشان می‌دهد که کوالکام توانسته تا حدودی به بازار پرچمدارها نفوذ کند و رتبه‌های درخشانی هم دارد. با این حال از نظر فروش و اقبال عمومی خیلی وضعیت درخشانی ندارد.

نظر شما درباره این لیست ۱۰ تایی از قوی ترین گوشی‌های پرچمدار اندرویدی تیر ۱۴۰۳ بر اساس بنچمارک Antutu چیست؟

نوشته قوی ترین گوشی‌های پرچمدار اندرویدی تیر ۱۴۰۳ بر اساس بنچمارک Antutu اولین بار در ترنجی پدیدار شد.

منبع: ترنجی

تاریخ انتشار

در

,


با عنایت به اینکه سایت «اخبار تکنولوژی» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع مطلب و کاربران است. (قانون تجارت الکترونیک)

اخبار تکنولوژی نقشی در تولید محتوا ندارد و مطالب این سایت، بازنشر اخبار پایگاه‌های معتبر خبری است.