آموزش ربات مجور (Major) برای دریافت ستاره رایگان تلگرام

اگر به یاد داشته باشید، حدودا ۱ ماه پیش بود که تلگرام استارز به عنوان ارز درون‌برنامه‌ای تلگرام معرفی شد. این روزها که بازار ایردراپ-گیم‌های تلگرامی گرم است، به نظر می‌رسد خود این پلتفرم نیز تصمیم گرفته تا یک بازی ارائه کند و جایزه آن ستاره تلگرام یا Telegram Stars باشد. اسم این ربات Major است و در روزهای ابتدایی خود توانسته اعضای زیادی جذب کند. در ادامه به آموزش ربات مجور (Major) برای دریافت ستاره رایگان تلگرام خواهیم پرداخت.

آموزش ربات مجور تلگرام – Telegram Major Bot

ربات مجور تلگرام

ربات مجور تلگرام

در ابتدا باید بگویم که ربات Major تلگرام بسیار ساده است. به این ربات، ربات استار هم گفته می‌شود اما اسم دقیق آن همین Major است.

مرحله اول ورود به ربات است که بسیار ساده و از طریق ضربه زدن روی تصویر زیر یا لینک پایین می‌توانید وارد ربات رسمی آن شوید:

? ورود به ربات مجور تلگرام – آغاز بازی ?

آغاز ربات استار تلگرام با زدن روی تصویر بالا

آغاز ربات استار تلگرام با زدن روی تصویر بالا

حالا که شما وارد بازی شدید، با صفحه اول آن مواجه می‌شوید. اینجا ۳ تصویر بالای صفحه است که ۳ نفر اول بازی را نشان می‌دهد.

زیر این ۳ تصویر، از چپ به راست تعداد ستاره های شما، رتبه شما و گزینه اتصال کیف پول نمایش داده می‌شود.

پایین‌تر شما رتبه‌بندی کاربران را به ترتیب از چپ به راست به صورت هفتگی، ماهانه و در تمام دوران خواهید دید.

به این ترتیب ربات مجور تلگرام نیازی به ضربه زدن روی صفحه ندارد. پس چطور باید ستاره کسب کرد؟!

اصلی‌ترین راه کسب ستاره در ربات Major تلگرام دعوت دوست یا اصطلاحا ریفرال است. برای این کار از ۳ گزینه پایین صفحه روی گزینه وسط بزنید، روی گزینه Invite Friend زده و لینک خود را برای دوستانتان ارسال نمایید. بعد از این که از طریق لینک شما تازه به بازی اضافه شوند، اسم آن‌ها در لیست دوستانتان نمایش داده می‌شوند.

به ازا دعوت هر دوست با تلگرام پریمیوم شما ۵۰ ستاره می‌گیرید. اگر دوست شما تلگرام پریمیوم نداشته باشد تنها ۱۵ ستاره به شما خواهد رسید.

برای دریافت ستاره بیشتر، از ۳ گزینه پایین، گزینه سمت راست (Earn) را بزنید. اینجا شما می‌توانید روش‌های زیر تلگرام استارز کسب کنید:

۱- اتصال کیف پول

۲- دنبال کردن در شبکه X (توییتر)

۳- عضو کانال تلگرامی Major Community بشوید.

ادلیست ربات مجور تلگرام

نکته! حتما می‌دانید که عضویت در کانال این بازی ها مشکل دارد. برای عضو شدن مستقیم در کانال تلگرام مجور روی این لینک بزنید:

ادلیست ربات مجور تلگرام

به همین سادگی.

ستاره تلگرام به چه دردی می‌خورد!؟

تلگرام استارز به عنوان ارز درون‌برنامه‌ای تلگرام قرار است که برای فروش کالا و خدمات از طریق بات‌ها استفاده شود.

با سیستم پرداخت “ستاره‌های تلگرام“، نحوه پرداخت در اکثر بات‌ها یکسان خواهد شد. کاربران خواهند توانست از طریق روش‌های پرداخت درون برنامه‌ای گوگل پلی، اپ استور اپل و همچنین پرداخت با کردیت کارت، ستاره تلگرام بخرند و سپس از آن برای انجام پرداخت در بات‌های مختلف تلگرام استفاده کنند. این بات‌ها می‌توانند بازی باشند یا مثلا استیکر و … بفروشند.

همچنین در آینده برای حمایت از کانال‌ها و ارسال هدیه بین کاربری نیز می‌توانید از Telegram Stars استفاده کنید. سازندگان بات‌ها در حال حاضر قادر خواهند بود که ستاره‌های واریزی به حساب خود را به صورت رمزارز TON برداشت کنند.

نظر شما درباره این ربات جدید Telegram چیست؟

نوشته آموزش ربات مجور (Major) برای دریافت ستاره رایگان تلگرام اولین بار در ترنجی پدیدار شد.

منبع: ترنجی



با عنایت به اینکه سایت «اخبار تکنولوژی» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع مطلب و کاربران است. (قانون تجارت الکترونیک)

اخبار تکنولوژی نقشی در تولید محتوا ندارد و مطالب این سایت، بازنشر اخبار پایگاه‌های معتبر خبری است.