آیفون 16 پرو احتمالاً به یک دوربین تله فوتو 5X مجهز شود

شایعات اخیر پیرامون سری آیفون 16 حاکی از آن است که آیفون 16 پرو ممکن است دوربین زوم جدیدی دریافت کند. اکنون نیز، گزارش جدیدی توسط Digitimes منتشر شده که دلایل بیشتری به ما می‌دهد تا باور کنیم که اپل در حال بهبود زوم گوشی‌های خود در سری بعدی آیفون است.

گزارشات منتشر شده از زنجیر تامین اپل، خبر از مجهز شدن آیفون 16 پرو به یک دوربین تله فوتو جدید می‌دهد

طبق این گزارش، اپل با هدف گسترش استفاده از لنزهای پریسکوپ در سری آیفون‌های آینده خود، سفارش‌های زیادی را به دو شرکت تولیدکننده لنز Largan Precision و Genius Electronic Optical (GSEO) داده است.

دیجی‌تایمز در رابطه با این مسئله می‌گوید:

طبق گفته منابع صنعتی، اپل قرار است استفاده از لنزهای پریسکوپ را در سری آیفون‌های آینده خود گسترش دهد و به گفته این منابع، انتظار می‌رود تولیدکنندگان ماژول لنز تایوانی Largan Precision و Genius Electronic Optical (GSEO) تامین کنندگان اصلی باشند. لارگان لنزهای پریسکوپ را برای آیفون 15 پرو مکس تولید کرد که سال گذشته عرضه شد. امسال، مدل‌های بیشتری در سری آیفون‌های آینده از لنزهای پریسکوپ بهره خواهند برد. GSEO احتمالاً به عنوان یک تامین کننده جدید برای آیفون‌های امسال در زنجیره تامین اپل قرار خواهد گرفت.

داشتن لنز زوم 5 برابری یک ویژگی است که عموماً برای گران‌ترین پرچمداران موجود در مجموعه یک شرکت مانند گلکسی اس 24 اولترا و پیکسل 8 پرو عرضه می‌شود. اپل سال گذشته یک لنز زوم تتراپریسم جدید را به طور انحصاری در آیفون 15 پرو مکس معرفی کرد، در حالی که آیفون 15 پرو کوچک‌تر به لنز زوم 3 برابری محدود شد. با این حال، با سری iPhone 16، انتظار می‌رود که این اختلاف از بین برود، زیرا هر دو مدل آیفون 16 پرو و آیفون 16 پرو مکس می‌توانند از لنز پیشرفته تتراپریسم 5X بهره ببرند.

علاوه بر این، یک گزارش جدید همچنین نشان می‌دهد که هر چهار مدل آیفون 16 امسال به تراشه A18 اپل مجهز خواهند شد. انتظار می‌رود سری آیفون 16 در حدود سپتامبر سال جاری معرفی شود.

نظر شما درباره دوربین تله فوتو آیفون 16 پرو چیست؟

نوشته آیفون 16 پرو احتمالاً به یک دوربین تله فوتو 5X مجهز شود اولین بار در ترنجی پدیدار شد.

منبع: ترنجی

تاریخ انتشار

در

,


با عنایت به اینکه سایت «اخبار تکنولوژی» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع مطلب و کاربران است. (قانون تجارت الکترونیک)

اخبار تکنولوژی نقشی در تولید محتوا ندارد و مطالب این سایت، بازنشر اخبار پایگاه‌های معتبر خبری است.