تصاویر آنر مجیک V3 در دنیای واقعی منتشر شد

آنر، مجیک V3 را در این ماه به عنوان جدیدترین پرچمدار تاشو خود عرضه خواهد کرد. این دستگاه به دنبال تکرار موفقیت Magic V2، قطعا یکی از چشمگیرترین گوشی‌های تاشوی بازار خواهد بود. اکنون، یک گزارش جدید از HONOR Magic V3، شامل چندین تصویر واقعی از دستگاه در تمام رنگ‌های آن است.

تصاویر فاش شده در Weibo، آنر مجیک V3 را در رنگ‌های آبی، قرمز و سفید نشان می‌دهند. Magic V2 در زمان خود به دلیل ضخامت بسیار کمی که به عنوان یک گوشی تاشو داشت، کاربران را شگفت‌زده کرد. خوشبختانه شایعات حاکی از آن است که ضخامت آنر مجیک V3 حتی کمتر از نسل قبل این محصول خواهد بود.

آنر مجیک V3 ممکن است «باریک‌ترین گوشی تاشو در جهان» لقب بگیرد

به عنوان مثال، Magic V2 دارای ابعاد 156.7 در 74.1 در 9.99 میلی متر در حالت “تا شده” بود. این دستگاه در حالت باز، تنها 4.7 میلی‌متر ضخامت داشت. اگر Magic V3 حتی از V2 نیز نازک‌تر باشد، احتمالاً تبدیل به باریک‌ترین گوشی هوشمند تاشو در جهان خواهد شد. گفتنی است، این امکان وجود دارد که Xiaomi Mix Fold 4 در زمینه نازکی از آنر مجیک V3 پیشی بگیرد.

انتظار می‌رود HONOR Magic V3 طی رویدادی در 12 جولای(22 تیر) در چین معرفی شود. این دستگاه با سایر محصولات مهم در کانون توجه قرار خواهد گرفت. طی رویداد مذکور آنر همچنین از Magic Vs3، Magic Pad 2 و MagicBook Art 14 نیز رونمایی خواهد کرد.

مشخصات کلیدی گوشی تاشوی آینده آنر

گفته می‌شود Magic V3 از تراشه اسنپدراگون 8 نسل 3 کوالکام قدرت می‌گیرد. همچین این گوشی قرار است با باتری با ظرفیت بیش از 5000 میلی آمپر ساعت و پشتیبانی از شارژ سریع 66 واتی (سیمی) عرضه شود. اما متاسفانه، Magic V2 از شارژ بی سیم پشتیبانی نمی‌کرد و همین امر می‌تواند در مورد مدل جدید نیز اتفاق بیفتد. در بخش دوربین گفته می‌شود که این دستگاه همان حسگرهای Magic V2 را حفظ خواهد کرد. با این حال، آنر مجیک V3 از زوم اپتیکال 3.5 برابر به جای 2.5 برابر پشتیبانی خواهد کرد. در نهایت، پرچمدار تاشوی بعدی آنر دارای 16 گیگابایت رم خواهد بود.

HONOR Magic V3 ابتدا در بازار چین عرضه خواهد شد. اما انتظار می‌رود کمی بعد از عرضه در چین، به بازارهای جهانی نیز راه پیدا کند.

نظر شما درباره گوشی تاشوی بعدی آنر چیست؟

نوشته تصاویر آنر مجیک V3 در دنیای واقعی منتشر شد اولین بار در ترنجی پدیدار شد.

منبع: ترنجی

تاریخ انتشار

در

,


با عنایت به اینکه سایت «اخبار تکنولوژی» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع مطلب و کاربران است. (قانون تجارت الکترونیک)

اخبار تکنولوژی نقشی در تولید محتوا ندارد و مطالب این سایت، بازنشر اخبار پایگاه‌های معتبر خبری است.