مدل ۲۰۲۴ تبلت هواوی MatePad SE 11 با قیمت معادل ۱۸۰ دلار معرفی شد

چندی پیش هواوی از تبلت ارزان MatePad SE 11 Vitality Edition در چین رونمایی کرد که به تراشه Kirin 710A مجهز شده بود. امروز اما مدل ۲۰۲۴ تبلت هواوی MatePad SE 11 با قیمت معادل ۱۸۰ دلار معرفی شده است. محصولی که با تراشه کوالکام و برای بازار چین عرضه می‌شود.

مدل ۲۰۲۴ تبلت هواوی MatePad SE 11

تبلت اقتصادی هواوی MatePad SE 11 (2024) دارای یک پنل 11 اینچی IPS LCD است که وضوح 1920 در 1200 پیکسل، رفرش‌ریت 60 هرتز، تراکم پیکسل 207ppi و روشنایی 400 نیت را ارائه می دهد. با حاشیه‌های نسبتا باریک، این تبلت نوید نسبت صفحه نمایش به بدنه 85 درصدی را می‌دهد.

در زیر قلب مدل ۲۰۲۴ تبلت هواوی MatePad SE 11 ما تراشه اسنپدراگون 685 کوالکام را می‌بینیم. این دستگاه دارای 8 گیگابایت رم و 128 یا 256 گیگابایت حافظه داخلی است. باتری 7700 میلی آمپر ساعتی این تبلت از شارژ سریع 22.5 واتی پشتیبانی می‌کند.

این تبلت هواوی دارای یک دوربین 5 مگاپیکسلی در جلو است و پنل پشتی آن یک دوربین 8 مگاپیکسلی دارد. از آنجایی که این دستگاه دارای اتصال Wi-Fi است، از اتصال مخابراتی پشتیبانی نمی کند. سیستم عامل HarmonyOS 4.0 بخش نرم افزاری آن را مدیریت خواهد رد.

در نهایت، ابعاد آن 252.3 در 163.8 در 6.9 میلی متر و وزن آن 475 گرم است.

قیمت مدل ۲۰۲۴ تبلت هواوی MatePad SE 11 چقدر است؟

هواوی این تبلت را با قیمت گذاری رقابتی راهی بازار می‌کند. شما می‌توانید در ۲ مدل زیر و با قیمت‌های مذکور این تبلت را در بازار چین بخرید:

۱- مدل ۸ گیگابایت حافظه رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی معادل ۱۸۰ دلار

۲- مدل ۸ گیگابایت حافظه رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی معادل ۲۰۵ دلار

همانطور که در تصویر بالا مشاهده می‌کنید، ۴ رنگ صورتی، آبی، نقره‌ای و سبز برای انتخاب در دسترس است.

نظر شما درباره تبلت جدید هواوی چیست؟

نوشته مدل ۲۰۲۴ تبلت هواوی MatePad SE 11 با قیمت معادل ۱۸۰ دلار معرفی شد اولین بار در ترنجی پدیدار شد.

منبع: ترنجی

تاریخ انتشار

در

,


با عنایت به اینکه سایت «اخبار تکنولوژی» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع مطلب و کاربران است. (قانون تجارت الکترونیک)

اخبار تکنولوژی نقشی در تولید محتوا ندارد و مطالب این سایت، بازنشر اخبار پایگاه‌های معتبر خبری است.