شیائومی 14 اولترا احتمالا مجهز به دوربین سلفی زیر نمایشگر خواهد بود

اگرچه عرضه جهانی سری شیائومی 14 کماکان با اما و اگرهایی همراه است؛ اما گزارش‌ها نشان می‌دهند که کمپانی چینی احتمالا سرگرم تولید مدل دیگری از این خانواده با نام شیائومی 14 اولترا است. این گوشی هوشمند اخیرا خبرساز شده است؛ چرا که چندین تصویر هندزآن از این دستگاه پرچمدار در فضای آنلاین منتشر شده است.

اکنون گزارش جدید وبسایت GSMChina نشان می‌دهد که شیائومی 14 اولترا احتمالا مجهز به دوربین زیر نمایشگر خواهد بود. به‌نظر می‌رسد که این دستگاه در 2 ورژن مختلف یکی با دوربین زیر نمایشگر و دیگری با دوربین سلفی استاندارد به بازار عرضه خواهد شد.

بر اساس شنیده‌ها مدل دارای دوربین استاندارد از کدهای “aurora” و “aurorapro” استفاده می‌کند. در عین‌حال دستگاه مجهز به دوربین زیر نمایشگر نیز دارای اسم رمز “Xiaomi Suiren” است. نکته جالب توجه اینکه اخیرا دستگاهی با این نام و مجهز به پردازنده اسنپدراگون 8 نسل 3 کوالکام در پایگاه داده گیک‌بنچ رویت شده است.

اگرچه پیش‌تر انتظار می‌رفت که این دستگاه همان گوشی تاشو شیائومی میکس 5 باشد؛ اما گزارش‌های اخیر نشان می‌دهند که گوشی مورد اشاره با نام شیائومی 14 اولترا عرضه خواهد شد. این گوشی در تست‌های پردازش تک هسته‌ای و چند هسته‌ای گیک‌بنچ به‌ترتیب امتیازات 2336 و 6837 را کسب کرد.

بر اساس گزارش‌های قبلی که توسط یک افشاگر مشهور با شناسه Digital Chat Station منتشر شده است؛ شیائومی 14 اولترا مجهز به دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی با سنسور LYT 900 ساخت شرکت سونی، گشودگی دیافراگم متغیر و قابلیت OIS خواهد بود. لنز پریسکوپی 50 مگاپیکسلی، ماژول تله‌فوتو 50 مگاپیکسلی و لنز فوق‌عریض 50 مگاپیکسلی احتمالا سایر مولفه‌های سیستم دوربین پشتی گوشی را تشکیل خواهند داد.

تصویر هندزآن لو رفته از شیائومی 14 اولترا

همچنین اطلاعات لو رفته از احتمال به‌کارگیری فریم ارتقایافته از جنس تیتانیوم حکایت دارند. این ماده به‌عنوان جایگزین آلومینیوم به‌کارگیری شده در شیائومی 14 پرو مورد بهره‌برداری قرار خواهد گرفت. بعلاوه برخی شایعات به وجود قابلیت ارتباط ماهواره‌ای دو طرفه اشاره دارند.

شیائومی 14 اولترا احتمالا انرژی مورد نیاز خود را از یک باتری 5180 میلی‌آمپرساعتی با قابلیت پشتیبانی از شارژ سیمی 90 واتی و شارژ بی‌سیم 50 واتی تامین می‌کند.

بر اساس پیش‌بینی‌ها شیائومی 14 اولترا به‌همراه سری شیائومی پد 7 در ماه آوریل 2024 معرفی خواهد شد.

نوشته شیائومی 14 اولترا احتمالا مجهز به دوربین سلفی زیر نمایشگر خواهد بود اولین بار در آی‌ تی‌ رسان منتشر شد.

منبع: آی‌تی‌رسان

تاریخ انتشار

در

,


با عنایت به اینکه سایت «اخبار تکنولوژی» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع مطلب و کاربران است. (قانون تجارت الکترونیک)

اخبار تکنولوژی نقشی در تولید محتوا ندارد و مطالب این سایت، بازنشر اخبار پایگاه‌های معتبر خبری است.