ریلمی C61 با فریم فلزی و تراشه Unisoc معرفی شد: فقط ۹۲ دلار

گوشی پایین‌رده ریلمی C61 رسماً معرفی شد. این دستگاه به فریم فلزی مجهز شده و یکی از اولین تلفن های هوشمند سری C ریلمی است که با برخورداری از گواهی IP54، در برابر نفوذ آب و گرد و غبار مقاوم خواهد بود.

ریلمی C61 از دوربین اصلی ۳۲ مگاپیکسلی برخوردار است

تراشه Unisoc T612 نیروی پردازشی مورد نیاز Realme C61 را تامین می‌کند. این تراشه از دو هسته Cortex-A75 با فرکانس ۱.۸ گیگاهرتز و شش هسته Cortex-A55 با فرکانس ۱.۸ گیگاهرتز برخوردار است.

این چیپست بر اساس فرآیند ۱۲ نانومتری TSMC تولید شده و از پردازنده گرافیکی Mali-G57 MP1 بهره می‌برد. Realme C61 با ۴ یا ۶ گیگابایت رم و به دست کاربران می‌رسد. این گوشی به یک صفحه نمایش LCD با وضوح HD+ مجهز شده است.

Realme C61

دو لنز دوربین در قاب پشتی ریلمی C61 دیده می‌شود. دوربین اصلی از سنسور ۳۲ مگاپیکسلی بهره‌مند بوده و دوربین دوم از نوع تشخیص عمق است. این تلفن هوشمند از باتری پرظرفیت ۵,۰۰۰ میلی‌آمپری برخوردار است. ریلمی ادعا می‌کند که این باتری پس از ۱,۰۰۰ چرخه شارژ، ۸۰ درصد از ظرفیت خود را حفظ خواهد کرد.

Realme C61

گفته می‌شود که Realme C61 «مانند فولاد مقاوم است». این تلفن هوشمند از یک شیشه تقویت‌شده برخوردار بوده و موفق به دریافت گواهینامه TUV Rheinland شده است. اگر تمام این ویژگی ها شعار باشند، یا نباشند، باز هم خوب است. زیرا معمولاً گوشی های ارزان قیمت توسط افرادی با درآمد کم خریداری می‌شوند. مشتریان تلفن های هوشمند اقتصادی، نمی‌خواهند هزینه زیادی را برای تعمیر دستگاه خود بپردازند. پس مقاومت بالای این گوشی ها، نکته بسیار مثبتی محسوب می‌شود.

قیمت Realme C61

ریلمی C61 با دو رنگ مشکی و سبز، از تاریخ ۲۸ ژوئن (۸ تیر ماه) قابل تهیه خواهد بود. نسخه ۴ گیگابایت رم + ۶۴ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی این گوشی با قیمت معادل ۹۲ دلار عرضه خواهد شد. نسخه ۴ گیگابایت رم + ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی با قیمت معادل ۱۰۰ دلار در دسترس کاربران قرار می‌گیرد. نسخه ۶ گیگابایت رم + ۱۲۸ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی نیز با قیمت ۱۰۷ دلار عرضه می‌شود.

ریلمی V60 و V60s با تراشه مدیاتک دیمنسیتی ۶۳۰۰ معرفی شدند

نظر شما درباره گوشی های اقتصادی ریلمی چیست؟

نوشته ریلمی C61 با فریم فلزی و تراشه Unisoc معرفی شد: فقط ۹۲ دلار اولین بار در ترنجی پدیدار شد.

منبع: ترنجی

تاریخ انتشار

در

,


با عنایت به اینکه سایت «اخبار تکنولوژی» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع مطلب و کاربران است. (قانون تجارت الکترونیک)

اخبار تکنولوژی نقشی در تولید محتوا ندارد و مطالب این سایت، بازنشر اخبار پایگاه‌های معتبر خبری است.