ردیاب موتورولا Moto Tag با قیمت ۲۹ دلار رسما معرفی شد

موتورولا به تازگی یک ردیاب هوشمند جدید معرفی کرده است که مشابه AirTag اپل اما برای دستگاه‌های اندرویدی خواهد بود. نام آن Moto Tag بوده و با پشتیبانی از فناوری UWB و شبکه Google همراه خواهد بود تا به آسانی موقعیت خود را به شما اعلام کند. ردیاب موتورولا Moto Tag با قیمت ۲۹ دلار عرضه می‌شود.

ردیاب موتورولا Moto Tag

به لطف پشتیبانی از فناوری Ultra Wideband یا UWB ردیاب موتو تگ با دقت بیشتری معرفی شده است. البته گوشی‌های هوشمندی که دارای فناوری UWB هستند می‌توانند از این مزیت استفاده کنند.

شایان ذکر است که سازگاری با نرم افزار Find My Device در زمان عرضه در دسترس نخواهد بود و در به‌روزرسانی آینده ارائه خواهد شد. شبیه به ایرتگ اپل، Moto Tag بدنه دایره‌ای دارد که یک دکمه چند منظوره را نیز در خود جای داده است.

Moto Tag

Moto Tag

موتورولا در Moto Tag که از رمزگذاری سرتاسری در شبکه Google Find My Device استفاده می‌کند، بر حفظ حریم خصوصی تاکید کرده است. به عبارت دیگر، داده‌های موقعیت مکانی شما باید خصوصی بماند.

همچنین برای امنیت بیشتر، اگر یک ردیاب ناشناس همراه شما باشد هشدار لازم را اعلام می‌کند.

دریاب Moto Tag دارای گواهی IP67 برای مقاومت در برابر آب و خاک است که آن را برای استفاده در فضای باز به اندازه کافی بادوام می کند.

به لطف اتصال سریع گوگل، فرآیند راه اندازی راحت است. نرم افزار Moto Tag عملکردهایی مانند نظارت بر باتری و صدای هشدار را ارائه می دهد.

قیمت ردیاب هوشمند موتورولا چند است؟

موتورولا ادعا می کند که ردیاب هوشمند آن یک سال عمر باتری دارد. باتری CR2032 طبیعتا قابل تعویض است. Moto Tag قرار است در بازارهای منتخب با قیمت 29 دلار آمریکا عرضه شود، در حالی که یک بسته چهار تایی 99 دلار آمریکا قیمت دارد. این محصول در ۲ رنگ، آبی و سبز عرضه خواهد شد.

نظر شما درباره این ردیاب هوشمند موتورولا چیست؟

نوشته ردیاب موتورولا Moto Tag با قیمت ۲۹ دلار رسما معرفی شد اولین بار در ترنجی پدیدار شد.

منبع: ترنجی

تاریخ انتشار

در

,


با عنایت به اینکه سایت «اخبار تکنولوژی» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع مطلب و کاربران است. (قانون تجارت الکترونیک)

اخبار تکنولوژی نقشی در تولید محتوا ندارد و مطالب این سایت، بازنشر اخبار پایگاه‌های معتبر خبری است.