رویداد معرفی پیکسل ۹ گوگل برای ۲۳ مرداد ۱۴۰۳ برنامه ریزی شده است

گوگل تصمیم گرفته خیلی زودتر از موعد همیشگی به رونمایی از خانواده گوشی‌های پرچمدار خود بپردازد. پرچمدار بعدی این شرکت با نام Pixel 9 شناخته می‌شود. به تازگی رسما تایید می‌شود که رویداد معرفی پیکسل ۹ گوگل برای ۲۳ مرداد ۱۴۰۳ برنامه ریزی شده است.

رویداد معرفی پیکسل ۹ گوگل

گوگل معمولا رویداد سالانه معرفی Pixel خود را اواسط پاییز برگزار می‌کند، اما امسال همه چیز بسیار متفاوت خواهد بود. این شرکت به تازگی یک رویداد غافلگیرکننده پیکسل را برای ۲۳ مرداد برنامه‌ریزی کرده که حدود دو ماه زودتر از حد معمول است.

گوگل به طور مشخص نام هیچ دستگاهی را در دعوت‌نامه ذکر نکرده، اما دعوتنامه می گوید:

“شما به یک رویداد حضوری Made by Google دعوت شده‌اید که در آن بهترین هوش مصنوعی گوگل، نرم افزار اندروید و مجموعه دستگاه‌های پیکسل را به نمایش خواهیم گذاشت.”

هنوز مشخص نیست که گوگل می‌خواهد خانواده Pixel 9 را به صورت پیش‌نمایش در این رویداد معرفی کند یا معرفی کامل محصولات اینجا صورت می‌گیرد. اما چرا می‌گوییم قرار است سری پیکسل ۹ در این مراسم حضور داشته باشد؟

گوگل یک تیزر ویدئویی کوتاه منتشر کرده که فریم اصلی آن را در تصویر ابتدایی مطلب می‌بینید. عبارت “IX” عدد رومی شماره ۹ است. ما انتظار داریم ۳ گوشی پیکسل ۹، پیکسل ۹ پرو و پیکسل ۹ پرو ایکس ال در این خانواده رونمایی شود. همچنین احتمال معرفی شدن پیکسل واچ ۳ نیز وجود دارد.

نظر شما چیست؟ فکر می‌کنید گوگل در همین رویداد به معرفی کامل محصولات خود خواهد پرداخت؟ یا صرفا یک پیش‌نمایش را شاهد خواهیم بود؟

نوشته رویداد معرفی پیکسل ۹ گوگل برای ۲۳ مرداد ۱۴۰۳ برنامه ریزی شده است اولین بار در ترنجی پدیدار شد.

منبع: ترنجی

تاریخ انتشار

در

,

برچسب ها:



با عنایت به اینکه سایت «اخبار تکنولوژی» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع مطلب و کاربران است. (قانون تجارت الکترونیک)

اخبار تکنولوژی نقشی در تولید محتوا ندارد و مطالب این سایت، بازنشر اخبار پایگاه‌های معتبر خبری است.