مشخصات دوربین و نمایشگر ردمی نوت ۱۴ پرو فاش شد

افشاگر معروف اطلاعات، Digital Chat Station، با انتشار پستی در شبکه اجتماعی چینی ویبو، مشخصات دوربین و صفحه نمایش ردمی نوت ۱۴ پرو شیائومی را به‌اشتراک گذاشت.

ردمی نوت ۱۴ پرو به دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی مجهز می‌شود

با توجه به اطلاعات منتشر شده از سوی Digital Chat Station، ردمی نوت ۱۴ پرو دارای نمایشگری با وضوح 1.5K و لبه های میکرو خمیده خواهد بود. یک پانچ هول در مرکز بالای صفحه نمایش، برای قرارگیری دوربین سلفی در نظر گرفته می‌شود.

پست Digital Chat Station

همچنین انتظار داریم که برای دوربین اصلی این گوشی آینده شیائومی، یک سنسور بزرگ ۵۰ مگاپیکسلی در نظر گرفته شود. این دستگاه فاقد دوربین تله‌فوتو خواهد بود. برخلاف نسل قبل، احتمالاً در مرکز قاب پشتی این دستگاه شاهد قرارگیری یک ماژول دوربین بیضوی شکل هستیم. DCS اشاره مستقیمی به نام این گوشی نمی‌کند، اما با نگاهی به بخش کامنت ها متوجه می‌شویم که او در حال صحبت درباره Redmi Note 14 Pro است. اطلاعات مذکور، تمام آن چیزی است که این افشاگر درباره نوت ۱۴ پرو شیائومی به‌اشتراک گذاشته می‌گذارد.

برای مقایسه بهتر، ردمی نوت ۱۳ پرو دارای یک صفحه نمایش تخت ۶.۶۷ اینچی AMOLED با رزولوشن ۱۲۲۰ در ۲۷۱۲ پیکسل است. دوربین سلفی این گوشی از سنسور ۱۶ مگاپیکسلی برخوردار بوده و برای دوربین اصلی، یک سنسور ۲۰۰ مگاپیکسلی در نظر گرفته شده است. این دستگاه دارای دوربین ۸ مگاپیکسلی اولتراواید و ۲ مگاپیکسلی ماکرو است. تراشه اسنپدراگون 7s نسل ۲ وظیفه تامین نیروی پردازشی مورد نیاز Redmi Note 13 Pro را بر عهده دارد. این گوشی به باتری پرظرفیت ۵,۱۰۰ میلی‌آمپری مجهز شده و از شارژ سریع ۶۷ واتی پشتیبانی می‌کند.

سری Redmi Note 14 چه زمانی معرفی خواهد شد؟

طبق گزارش ها، سری Redmi Note 14 در ماه سپتامبر (اوایل شهریور تا اوایل مهر) معرفی خواهند شد. این سری در میان داده های IMEI مشاهده شده‌اند. شماره مدل های فاش شده عدد «۲۴۰۹» را نشان می‌دهد که به معنای معرفی در ماه سپتامبر است. در برخی از شماره مدل ها اما شاهد عدد «۲۴۱۱» هستیم که نشان‌دهنده رونمایی در ماه نوامبر است. به‌نظر می‌رسد که سری ردمی نوت ۱۴ شیائومی در ماه سپتامبر برای عرضه در کشور چین و در ماه نوامبر (اوایل آبان تا اوایل آذر) برای عرضه در سایر بازار ها معرفی خواهد شد.

ردمی نوت ۱۴ پرو احتمالا با تراشه Snapdragon 7s Gen 3 از راه می‌رسد

با توجه به مشخصات فاش شده نمایشگر و دوربین ردمی نوت ۱۴ پرو، نظر شما درباره این گوشی هوشمند آینده شیائومی چیست؟

نوشته مشخصات دوربین و نمایشگر ردمی نوت ۱۴ پرو فاش شد اولین بار در ترنجی پدیدار شد.

منبع: ترنجی

تاریخ انتشار

در

,


با عنایت به اینکه سایت «اخبار تکنولوژی» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع مطلب و کاربران است. (قانون تجارت الکترونیک)

اخبار تکنولوژی نقشی در تولید محتوا ندارد و مطالب این سایت، بازنشر اخبار پایگاه‌های معتبر خبری است.