رنگ قرمز ردمی نوت ۱۳ پرو شیائومی معرفی شد

شیائومی رسماً مدل قرمز رنگ ردمی نوت ۱۳ پرو را با نام Scarlet Red Edition معرفی کرد. مشخصات این گوشی نسبت به قبل تغییری نکرده و تنها شاهد به‌کارگیری رنگ جدیدی هستیم.

مدل قرمز رنگ ردمی نوت ۱۳ پرو با قیمت معادل ۳۰۰ دلار عرضه می‌شود

گوشی Redmi Note 13 Pro Scarlet Red Edition با دو پیکربندی ۸ + ۱۲۸ گیگابایتی و ۸ + ۲۵۶ گیگابایتی در کشور هند معرفی شده است. نسخه ۱۲۸ گیگابایتی این دستگاه با قیمت ۲۴,۹۹۹ روپیه (معادل ۳۰۰ دلار) در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت. نسخه ۲۵۶ گیگابایتی نیز با قیمت ۲۶,۹۹۹ روپیه (تقریبا معادل ۳۲۴ دلار) قابل تهیه خواهد بود. فروش این گوشی هوشمند از امروز آغاز می‌شود. علاقه‌مندان می‌توانند این دستگاه را از وب‌سایت آمازون هند و فروشگاه های شیائومی تهیه کنند.

Redmi Note 13 Pro Scarlet Red Edition

نگاهی به مشخصات مدل قرمز رنگ شیائومی ردمی نوت ۱۳ پرو می‌اندازیم. این گوشی هوشمند در ابتدا با رنگ های مشکی نیمه‌شب، بنفش مرجانی و سفید قطبی معرفی شد. این دستگاه دارای یک صفحه نمایش ۶.۶۷ اینچی OLED با وضوح 1.5K و رفرش‌ریت ۱۲۰ هرتزی است که حداکثر روشنایی ۱,۸۰۰ نیت را در اختیار کاربران خود قرار می‌دهد. تراشه اسنپدراگون 7s نسل ۲ به‌عنوان قلب تپنده Redmi Note 13 Pro در نظر گرفته شده است. این گوشی به‌طور پیش‌فرض با اندروید ۱۳ و رابط کاربری HyperOS به دست خریداران می‌رسد. این تلفن هوشمند از باتری پرظرفیت ۵,۱۰۰ میلی‌آمپری بهره‌مند بوده و از شارژ سریع ۶۷ واتی پشتیبانی می‌کند.

Redmi Note 13 Pro Scarlet Red Edition

همان‌طور که Gizmochina اشاره می‌کند، در قاب پشتی مدل Scarlet Red Edition ردمی نوت ۱۳ پرو شاهد قرارگیری سه لنز دوربین هستیم. دوربین اصلی از سنسور ۲۰۰ مگاپیکسلی بهره‌مند بوده و دوربین اولتراواید از سنسور ۸ مگاپیکسلی برخوردار است. دوربین دیگر از نوع ماکرو بوده و وضوح ۲ مگاپیکسلی دارد. دوربین سلفی ۱۶ مگاپیکسلی این دستگاه درون یک پانچ هول و در مرکز بالای نمایشگر دیده می‌شود. از دیگر ویژگی های Redmi Note 13 Pro Scarlet Red Edition می‌توان به برخورداری از استاندارد IP54، به معنای مقاومت در برابر نفوذ آب و گرد و غبار اشاره کرد. این گوشی از بلوتوث ۵.۲ پشتیبانی می‌کند و از سنسور اثرانگشت زیر صفحه کاربری بهره‌مند است.

رنگ نقره ای شیائومی ردمی نوت 13 پرو پلاس معرفی شد

نظر شما درباره مدل قرمز رنگ ردمی نوت ۱۳ پرو چیست؟

نوشته رنگ قرمز ردمی نوت ۱۳ پرو شیائومی معرفی شد اولین بار در ترنجی پدیدار شد.

منبع: ترنجی

تاریخ انتشار

در

,


با عنایت به اینکه سایت «اخبار تکنولوژی» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع مطلب و کاربران است. (قانون تجارت الکترونیک)

اخبار تکنولوژی نقشی در تولید محتوا ندارد و مطالب این سایت، بازنشر اخبار پایگاه‌های معتبر خبری است.