جزئیات جدید درباره گوشی شیائومی ردمی نوت 14 پرو فاش شد

یک افشاگر مشهور با شناسه Digital Chat Station اطلاعات کلیدی مربوط به نمایشگر و سیستم دوربین گوشی ردمی نوت 14 پرو را فاش کرده است. به گفته وی این گوشی میان‌رده مجهز به پنلی با رزولوشن 1.5K، لبه‌هایی با انحنای جزئی و یک حفره کروی‌شکل در قسمت مرکزی جهت استقرار دوربین جلویی است.

همچنین این افشاگر به وجود سنسور اصلی 50 مگاپیکسلی با اندازه بزرگ اشاره نموده است؛ اما از ماژول تله‌فوتو پریسکوپی خبری نیست. این گوشی برخلاف مدل نسل قبلی خود می‌تواند با دوربین جزیره‌ای بیضی‌شکل در مرکز روانه بازار شود. با توجه به اظهارات مطرح شده در بخش کامنت‌ها به‌نظر می‌رسد که این گوشی هوشمند با نام ردمی نوت 14 پرو عرضه شود.

متاسفانه موارد فوق، تمامی جزئیات به اشتراک گذاشته شده توسط فرد افشاگر به‌شمار می‌روند. برای مقایسه جالب است بدانید که ردمی نوت 13 پرو مجهز به یک نمایشگر تخت 6.67 اینچی آمولد با رزولوشن 2712×1220 پیکسل و حواشی باریک در اطراف آن است.

دوربین سلفی 16 مگاپیکسلی درون حفره کروی‌شکل در مرکز نمایشگر مستقر شده و پیکره‌بندی دوربین پشتی سه‌گانه نیز از سنسورهای 200، 8 و 2 مگاپیکسلی تشکیل شده است. این‌بار نیز دوربین اصلی همانند مدل نسل قبلی از سنسوری با رزولوشن بالا، قابلیت OIS، فوکوس خودکار فازی چند جهته، گشودگی دیافراگم f/1.7 و اندازه 1/1.4 اینچی بهره می‌گیرد.

توان پردازشی این گوشی از طریق تراشه اسنپدراگون 7s نسل 2 به‌همراه 8 یا 12 گیگابایت رم تامین می‌شود. باتری 5100 میلی‌آمپرساعتی گوشی نیز اژ فناوری شارژ سریع 67 واتی در بستر سیم پشتیبانی می‌کند.

با این‌حال ردمی نوت 13 پرو پلاس اولین گوشی برند ردمی با نمایشگر خمیده، باتری 5000 میلی‌آمپرساعتی و قابلیت پشتیبانی از شارژ سریع 120 واتی در بستر سیم است. همچنین این گوشی از سیستم دوربین مشابه با مدل پرو برخوردار بود و نمایشگرهای این دو مدل نیز رزولوشن مشابهی دارند.

بر اساس گزارش‌ها سری ردمی نوت 14 طی ماه سپتامبر عرضه می‌شود. این گوشی پیش‌تر در پایگاه داده IMEI ظاهر شده است. 6 مورد از 9 شماره مدل مربوط به گوشی دارای کد 2409 هستند. این شناسه به عرضه گوشی در ماه سپتامبر اشاره دارند. 3 شماره مدل باقیمانده دارای کد 2411 هستند که احتمالا از عرضه گوشی‌ها در ماه نوامبر حکایت دارند.

این موضوع بدان معناست که سری ردمی نوت 14 احتمالاطی ماه سپتامبر در بازار چین و طی ماه نوامبر در سایر بازارها عرضه خواهد شد.

نوشته جزئیات جدید درباره گوشی شیائومی ردمی نوت 14 پرو فاش شد اولین بار در آی‌ تی‌ رسان منتشر شد.

منبع: آی‌تی‌رسان

تاریخ انتشار

در

,


با عنایت به اینکه سایت «اخبار تکنولوژی» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع مطلب و کاربران است. (قانون تجارت الکترونیک)

اخبار تکنولوژی نقشی در تولید محتوا ندارد و مطالب این سایت، بازنشر اخبار پایگاه‌های معتبر خبری است.