تاریخ رویداد Galaxy Unpacked بعدی سامسونگ برای ۲۰ تیر دوباره تایید شد

حدودا ۱۰ روز پیش بود که تاریخ معرفی گلکسی زد فولد 6 و زد فلیپ 6 به‌صورت غیررسمی برای 20 تیر 1403 تایید شد. این معرفی‌ها در دومین Galaxy Unpacked 2024 صورت خواهند پذیرفت. امروز و مجددا به صورت غیررسمی، تاریخ رویداد Galaxy Unpacked بعدی سامسونگ برای ۲۰ تیر دوباره تایید شده است.

تاریخ رویداد Galaxy Unpacked

رویداد بعدی Galaxy Unpacked سامسونگ یک رویداد بزرگ خواهد بود. انتظار می‌رود که طی آن، این شرکت کره‌ای محصولات زیر را معرفی کند:

۱- گلکسی Z Fold 6

۲- گلکسی Z Flip 6

۳- گلکسی Watch 7

۴- گلکسی Watch Ultra

۵- گلکسی Buds 3

همچنین گلکسی رینگ به صورت رسمی و نهایی رونمایی خواهد شد.

با یک اشتباه از خرده‌فروشی هلندی، امروز تأیید شد که رویداد بعدی Galaxy Unpacked در تاریخ ۲۰ تیر ۱۴۰۳ برگزار می‌شود. این تاریخ دقیقا با گزارش‌های قبلی منطبق است.

در حقیقت پوستر رسمی سامسونگ برای این رویداد را در تصویر لو رفته می‌بینیم. زیر این پوستر تاریخ ۱۰ جولای ۲۰۲۴ که مصادف با ۲۰ تیر ۱۴۰۳ است، دیده می‌شود.

روی پوستر طراحی مربوط به هوش‌مصنوعی سامسونگ یعنی Galaxy AI دیده می‌شود. همچنین یک طراحی V شکل روی آن قرار دارد که قطعا به ستاره‌های این رویداد یعنی گوشی‌های تاشو جدید این شرکت اشاره دارد.

جای تعجب نیست که این رویداد به صورت زنده در وب‌سایت Samsung.com پخش خواهد شد. تصویر بالا در عرض چند ساعت حذف شد، به همین دلیل ما تصور می‌کنیم که این یک اشتباه بوده و برنامه‌ریزی سامسونگ چیز دیگری است.

شایعه شده که این رویداد در پاریس، جایی که المپیک امسال برگزار می‌شود، برنامه‌ریزی شده است. از آنجایی که سامسونگ حامی بزرگ المپیک است این احتمال منطقی به نظر می‌رسد.

نظر شما چیست؟ منتظر رویداد جدید سامسونگ هستید؟

نوشته تاریخ رویداد Galaxy Unpacked بعدی سامسونگ برای ۲۰ تیر دوباره تایید شد اولین بار در ترنجی پدیدار شد.

منبع: ترنجی

تاریخ انتشار

در

,


با عنایت به اینکه سایت «اخبار تکنولوژی» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع مطلب و کاربران است. (قانون تجارت الکترونیک)

اخبار تکنولوژی نقشی در تولید محتوا ندارد و مطالب این سایت، بازنشر اخبار پایگاه‌های معتبر خبری است.