بتا دوم آپدیت iOS 18 و iPadOS 18 رسما عرضه شد

آپدیت iOS 18 اپل در مرحله آزمایشی خود قرار دارد و حالا به Beta 2 رسیده است. امروز بتا دوم آپدیت iOS 18 و iPadOS 18 رسما عرضه شده و مثلا iOS 18 Beta 2 قابلیت‌های مورد انتظاری مانند iPhone mirroring را به آیفون‌ها اضافه می‌کند.

بتا دوم آپدیت iOS 18 و iPadOS 18

اپل اولین نسخه بتای iOS 18 و iPadOS 18 را اوایل ماه جاری و در جریان کنفرانس جهانی توسعه دهندگان خود WWDC منتشر کرد. امروز این شرکت دومین نسخه بتا را برای هر دو سیستم عامل ارائه می‌کند. توجه داشته باشید که این نسخه‌های بتا عمومی نیستند. این آپدیت‌ها بر روی توسعه‌دهندگان متمرکز بوده و به همین دلیل، فقط توسط توسعه‌دهندگان قابل نصب هستند. نسخه بتای عمومی ماه آینده از راه می‌رسد.

ویدئو ۱۸ قابلیت جدید آپدیت iOS 18 اپل – بتا ۱

آپدیت iPadOS 18 beta 2 پشتیبانی از فروشگاه‌های نرم‌افزاری جایگزین در اتحادیه اروپا را به همراه گزینه‌های پرداخت جایگزین در اپ استور اپل، صفحه انتخاب پیش‌فرض مرورگر وب و توانایی مرورگرها برای استفاده از موتورهای غیر از موتور سافاری ارائه می‌کند.

در عین حال، آپدیت iOS 18 beta 2 پشتیبانی از آیفون میرورینگ یا “iPhone mirroring” را در مک‌بوک‌های دارای سیستم‌عامل macOS Sequoia beta 2 را به ارمغان می‌آورد. این به شما امکان می‌دهد آیفون خود را با استفاده از مک خود به طور کامل کنترل کنید و آیفون در تمام طول فرآیند قفل باشد. این ویژگی در WWDC رونمایی شد.

همچنین یک گزینه جدید برای پشتیبانی از پروتکل RCS وجود دارد که بالاخره اپل در iOS 18 از آن پشتیبانی می کند. اگر شرکت مخابراتی شما از RCS پشتیبانی کند، این گزینه نشان داده می شود.

نظر شما درباره این نسخه بتا iOS 18 چیست؟

نوشته بتا دوم آپدیت iOS 18 و iPadOS 18 رسما عرضه شد اولین بار در ترنجی پدیدار شد.

منبع: ترنجی

تاریخ انتشار

در

,

برچسب ها:



با عنایت به اینکه سایت «اخبار تکنولوژی» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع مطلب و کاربران است. (قانون تجارت الکترونیک)

اخبار تکنولوژی نقشی در تولید محتوا ندارد و مطالب این سایت، بازنشر اخبار پایگاه‌های معتبر خبری است.