قیمت گلکسی بادز ۳ پرو، گلکسی واچ ۷ و گلکسی واچ اولترا سامسونگ فاش شد

تا رویداد Unpacked سامسونگ چند هفته دیگر باقی مانده است. همچنان شاهد انتشار شایعاتی درباره محصولات آینده این شرکت هستیم. هم‌اکنون، قیمت گلکسی بادز ۳ پرو، گلکسی واچ ۷ و گلکسی واچ اولترا در بازار اروپا به‌بیرون درز کرده است.

قیمت ایربادز گلکسی واچ ۳ پرو حدود ۳۳۵ دلار خواهد بود

گزارشی منتشر شده که نشان می‌دهد یک فروشنده اروپایی قیمت گلکسی بادز ۳ پرو، گلکسی واچ ۷ و گلکسی واچ اولترا را در وب‌سایت خود به‌اشتراک گذاشته است. به نام این فروشگاه اروپایی اشاره‌ای نشده است.

قیمت Galaxy Buds 3 Pro

بر اساس اطلاعات منتشر شده، Galaxy Buds 3 Pro سامسونگ با قیمت ۳۱۳,۴۹ یورو (معادل ۳۳۵ دلار) به دست کاربران خواهد رسید. این ایربادز آینده سامسونگ در مقایسه با نسل قبل که ارزش ۲۴۰ یورویی (۲۵۷ دلاری) داشت، افزایش قیمت چشمگیری داشته است. انتظار می‌رود که گلکسی بادز ۳ پرو در رنگ های نقره‌ای و سفید قابل‌تهیه باشد.

به سراغ قیمت Galaxy Watch 7 BT (مدل ۴۰ میلی‌متری) می‌رویم. این ساعت هوشمند با قیمت ۳۱۴,۴۹ یورو (معادل ۳۳۶ دلار) در وب‌سایت این فروشگاه اروپایی دیده می‌شود. مدل ۴۴ میلی‌متری این محصول با قیمت ۳۴۴,۹۹ یورو (معادل ۳۶۹ دلار) قابل‌تهیه خواهد بود. انتظار می‌رود که این ساعت هوشمند در رنگ های کرم، سبز و نقره‌ای به دست کاربران برسد. متاسفانه در این گزارش، اشاره‌ای به قیمت مدل سیم‌کارت‌خور این محصول نشده است.

قیمت Galaxy Watch 7 مدل ۴۰ میلی‌متری

قیمت Galaxy Watch 7 مدل ۴۴ میلی‌متری

قیمت ساعت هوشمند Galaxy Watch Ultra

آیا دوست دارید Galaxy Watch Ultra سامسونگ را تهیه کنید؟ این ساعت هوشمند با قیمت ۶۸۸,۹۹ یورو (حدوداً معادل ۷۳۷ دلار) به دست خریداران می‌رسد. ادعا شده که این دستگاه در سه رنگ خاکستری تیتانیومی، نقره‌ای تیتانیومی و سفید تیتانیومی عرضه خواهد شد.

قیمت Galaxy Watch Ultra

بدون شک قیمت این محصولات آینده سامسونگ تا برگزاری رویداد Galaxy Unpacked می‌تواند تغییر کند. همچنین شایان ذکر است که قیمت های در نظر گرفته شده برای بازار اروپا، از قیمت های ایالات متحده گران‌تر خواهند بود. بنابراین، تبدیل مستقیم قیمت ها به دلار، نشان‌دهنده قیمت دقیق بازار جهانی و آمریکا نیستند.

تصاویر لو رفته گلکسی بادز ۳ پرو طراحی ایرپاد شکل این محصول را نشان می دهد

با توجه به قیمت های فاش شده، نظر شما درباره ایربادز و ساعت های هوشمند آینده سامسونگ چیست؟

نوشته قیمت گلکسی بادز ۳ پرو، گلکسی واچ ۷ و گلکسی واچ اولترا سامسونگ فاش شد اولین بار در ترنجی پدیدار شد.

منبع: ترنجی

تاریخ انتشار

در

,


با عنایت به اینکه سایت «اخبار تکنولوژی» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع مطلب و کاربران است. (قانون تجارت الکترونیک)

اخبار تکنولوژی نقشی در تولید محتوا ندارد و مطالب این سایت، بازنشر اخبار پایگاه‌های معتبر خبری است.