تصاویر باکیفیت از تبلت سامسونگ گلکسی تب S10 اولترا منتشر شد

در حال حاضر سامسونگ روی توسعه تبلت‌های سری گلکسی تب S10 کار می‌کند. اکنون وبسایت Android Headlines رندرهای باکیفیتی از برترین عضو این خانواده یعنی گلکسی تب S10 اولترا را منتشر کرده است. اگرچه در رابطه با این تبلت‌ها هنوز اطلاعات چندانی منتشر نشده است؛ اما این رندرها به لحاظ ظاهری کاملا مناسب به‌نظر می‌رسند.

گلکسی تب S9 اولترا با نمایشگر بزرگ 14.6 اینچی در سال 2023 رسما روانه بازار شد. تبلت جدید گلکسی تب S10 اولترا نیز احتمالا به همین سنت ادامه خواهد داد.

پیش از این شماره مدل‌های متعلق به تبلت‌های سری گلکسی تب S10 و خبر آغاز تست رابط کاربری One UI برای آنها اعلام شده بود. بعلاوه برخی اطلاعات لو رفته از به‌کارگیری تراشه Dimensity 9300 ساخت شرکت مدیاتک در گلکسی تب S10 پلاس حکایت دارند.

این نخستین باری است که یک دستگاه پرچمدار سامسونگ از پردازنده مدیاتک استفاده می‌کند. این موضوع نه تنها نشان‌دهنده موفقیت برجسته مدیاتک در سری Dimensity است؛ بلکه در عین‌حال نویدبخش عرضه پرچمداران بیش‌تر با پردازنده‌های مدیاتک در آینده خواهد بود.

پردازنده مورد استفاده در گلکسی تب S10 اولترا هنوز مشخص نشده است؛ اما بر اساس شایعات، سامسونگ هنوز در خصوص پردازنده به‌کارگیری شده در این دستگاه تصمیم‌گیری نکرده است.

وبسایت Android Headlines با همکاری یک افشاگر مشهور یعنی OnLeaks رندرهایی از گلکسی تب S10 اولترا را منتشر کرده است. این رندرها دارای وضوح بالایی بوده و شباهت تبلت پرچمدار جدید به گلکسی تب S9 اولترا را به تصویر می‌کشند.

از نظر اندازه هر دو دستگاه اساسا مشابه با یکدیگر بوده و گلکسی تب S10 اولترا با وجود ابعاد 326.4×208.6×5.45 میلی‌متری با گلکسی تب S9 اولترا که تنها 0.05 میلی‌متر باریک‌تر است؛ تفاوت چندانی نخواهد داشت. انتظار می‌رود که سری گلکسی تب S10 همزمان با گوشی‌های پرچمدار سری گلکسی S25 معرفی شود.

نوشته تصاویر باکیفیت از تبلت سامسونگ گلکسی تب S10 اولترا منتشر شد اولین بار در آی‌ تی‌ رسان منتشر شد.

منبع: آی‌تی‌رسان

تاریخ انتشار

در

,


با عنایت به اینکه سایت «اخبار تکنولوژی» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع مطلب و کاربران است. (قانون تجارت الکترونیک)

اخبار تکنولوژی نقشی در تولید محتوا ندارد و مطالب این سایت، بازنشر اخبار پایگاه‌های معتبر خبری است.