تصاویر و مشخصات فنی گوشی آنر پلی 60 پلاس فاش شد

آنر روی توسعه یک گوشی هوشمند با نام پلی 60 پلاس کار می‌کند. این دستگاه اخیرا در وبسایت China Telecom رویت شده و موفق به دریافت تائیدیه از آژانس رگولاتوری 3C چین شده است. بنابراین اکنون بسیاری از مشخصات آنر پلی 60 پلاس فاش شده و تصاویر رسمی این گوشی در دسترس مخاطبان قرار گرفته است.

آنر پلی 60 پلاس مجهز به یک نمایشگر 6.77 اینچی LCD با رزولوشن 1610×720 پیکسل و نرخ نوسازی 120 هرتزی، تراشه اسنپدراگون 4 نسل 2 کوالکام و باتری 6000 میلی‌آمپرساعتی با قابلیت پشتیبانی از شارژ 35 واتی در بستر سیم خواهد بود.

دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی و حسگر تزئینی 2 مگاپیکسلی در کنار آن و روی پنل پشتی گوشی تعبیه خواهند شد. دوربین سلفی نیز از یک حسگر 5 مگاپیکسلی استفاده می‌کند. این گوشی هوشمند مجهز به 12 گیگابایت رم و 256 یا 512 گیگابایت حافظه داخلی خواهد بود.

آنر پلی 60 پلاس در مدل‌های رنگی مشکی (Phantom Black)، سبز (Wonderland Green) و سفید (Moonlight White) قابل سفارش خواهد بود.

این گوشی هوشمند به‌صورت پیش‌فرض با سیستم‌عامل اندروید 14 و پوسته اختصاصی آنر روانه بازار می‌شود. ابعاد گوشی معادل 166.9×76.8×8.09 میلی‌متر و وزن آن برابر با 197 گرم خواهد بود.

تصاویر آنر پلی 60 پلاس

فهرست China Telecom نشان می‌دهد که مدل پایه آنر پلی 60 پلاس با برچسب قیمتی 1500 یوان (معادل 206 دلار/ 193 یورو) عرضه خواهد شد. مطابق روال معمول انتظار می‌رود که این گوشی در صورت عرضه در خارج از بازار چین با قیمت‌ گران‌تری قابل سفارش باشد.

با توجه به قرارگیری آنر پلی 60 پلاس در فهرست یک اپراتور مخابراتی چینی می‌توان پیش‌بینی کرد که این گوشی هوشمند در آینده‌ای نزدیک به‌طور رسمی معرفی خواهد شد.

نوشته تصاویر و مشخصات فنی گوشی آنر پلی 60 پلاس فاش شد اولین بار در آی‌ تی‌ رسان منتشر شد.

منبع: آی‌تی‌رسان

تاریخ انتشار

در

,


با عنایت به اینکه سایت «اخبار تکنولوژی» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع مطلب و کاربران است. (قانون تجارت الکترونیک)

اخبار تکنولوژی نقشی در تولید محتوا ندارد و مطالب این سایت، بازنشر اخبار پایگاه‌های معتبر خبری است.