طراحی تبلت وان پلاس پد 2 لو رفت

وان پلاس به تازگی تبلت وان پلاس پد پرو را در چین رونمایی کرده است و این شرکت در حساب اجتماعی رسمی خود در Weibo در مورد آن مطالبی را منتشر کرده است. برخی افشاگران ادعا می‌کنند که وان پلاس پد 2، طراحی‌ای مشابه وان پلاس پد پرو خواهد داشت. در حالی که وان پلاس این موضوع را تایید نکرده است، حتی ممکن است که وان پلاس پد 2 نامی برای وان پلاس پد پرو در بازار‌های جهانی باشد.

تصویر وان پلاس پد 2 حاکی شباهت زیاد طراحی این تبلت با نسل پیشین خود است

به گزارش androidheadlines، با وجود اینکه جزئیات زیادی از تبلت آینده وان پلاس منتشر نشده است، اما این شرکت به چند مورد کلیدی درباره محصول آینده خود اشاره کرده است. به عنوان مثال وان پلاس طی پستی در شبکه اجتماعی ویبو، وان پلاس پد پرو را «قوی‌‌ترین تبلت اندرویدی بازار» نامیده است

این خبر به احتمال زیاد نشان‌ دهنده این است که وا نپلاس پد پرو از پردازنده اسنپدراگون 8 نسل 3 استفاده خواهد کرد. زیرا در حال حاضر این چیپست قدرتمندترین تراشه موبایل موجود در بازار است. نسل اول وان پلاس پد از چیپست مدیاتک دایمنسیتی 9000 بهره می‌برد. بنابراین استفاده از اسنپدراگون 8 نسل 3 ارتقای قابل توجهی در مقایسه با تراشه نسل قبل خواهد بود.

در حالی که تصویر منتشر شده از وان پلاس پد 2، شباهت غیر قابل انکاری با نسل اول وان پلاس پد دارد، اما یکسری تفاوت جزئی نیز در طراحی این دو محصول قابل مشاهده است. در وان پلاس پد، قاب پشتی تبلت دارای روکش فلزی برس خورده بود و رنگی به نام Halo Green داشت. اما به نظر می رسد وان پلاس پد پرو ظاهر فلزی برس خورده را کنار گذاشته شده و بجای آن، روکشی مات در تبلت جدید به کار رفته است. تفاوت اصلی دیگر رنگ هاست. در حالی که تبلت جدید نیز در رنگ سبز عرضه می‌شود، اما از نظر ظاهری مانند گزینه Halo Green وان پلاس پد نیست. علاوه بر این، وان پلاس پد پرو در یک رنگ خاکستری مایل به سیاه نیز به فروش خواهد رسید.

طراحی وانپلاس پد 2

پیش از این نیز شایعه شده بود که وان پلاس از اسنپدراگون 8 نسل 3 استفاده می‌کند

در اواسط آوریل، شایعه‌ای منتشر شد مبنی بر اینکه وان پلاس پد 2 مجهز به پردازنده اسنپدراگون 8 نسل 3 خواهد بود. این خبر هنوز تایید نشده است. اما استفاده وان پلاس از عبارت «قوی‌‌ترین تبلت اندرویدی بازار» برای توصیف محصول جدید خود، احتمال صحت این شایعه را به شدت افزایش می‌دهد

علاوه بر این، تصویر منتشر شده توسط وان پلاس یک صفحه کلید و یک قلم استایلوس را نیز نشان می‌دهد. وان پلاس پیش از این نیز یک صفحه کلید مغناطیسی برای نسل اول تبلت خود ارائه می‌کرد، اما به نظر می‌رسد که کیبورد جدید با مدل قبلی کمی تفاوت داشته باشد. همچنین این تبلت اولین محصول وان پلاس می‌باشد که از قلم پشتیبانی می‌کند.

نظر شما درباره تبلت آینده وان پلاس چیست؟

نوشته طراحی تبلت وان پلاس پد 2 لو رفت اولین بار در ترنجی پدیدار شد.

منبع: ترنجی

تاریخ انتشار

در

,


با عنایت به اینکه سایت «اخبار تکنولوژی» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع مطلب و کاربران است. (قانون تجارت الکترونیک)

اخبار تکنولوژی نقشی در تولید محتوا ندارد و مطالب این سایت، بازنشر اخبار پایگاه‌های معتبر خبری است.