مشخصات و طراحی آنر پلی ۶۰ پلاس فاش شد

آنر به‌زودی از یک گوشی اقتصادی 5G با نام Play 60 Plus رونمایی خواهد کرد. این تلفن هوشمند با شماره مدل ALT-AN00 موفق به دریافت گواهینامه China telecom شده است. مشخصات و طراحی آنر پلی ۶۰ پلاس به‌بیرون درز کرده، با ترنجی همراه باشید تا به جزئیات این گزارش بپردازیم.

مشخصات آنر پلی ۶۰ پلاس فاش شد: تراشه اسنپدراگون و باتری پرظرفیت

چند روز پیش این دستگاه با پشتیبانی از شارژ سریع ۳۵ واتی توسط گواهی 3C تأیید شد. در آن زمان گمان می‌کردیم که این تلفن هوشمند با نام Honor X60 راهی بازار می‌شود. اما در حال حاضر می‌دانیم که این گوشی با اسم دیگری رونمایی خواهد شد.

Honor Play 60 Plus

Honor Play 60 Plus

اطلاعات فاش شده جدید، تقریبا تمام مشخصات کلیدی آنر پلی ۶۰ پلاس را نشان می‌دهد. این گوشی هوشمند دارای یک صفحه نمایش ۶.۷۷ اینچی LCD با وضوح ۷۲۰ در ۱۶۱۰ پیکسل خواهد بود. نمایشگر این دستگاه، رفرش‌ریت ۱۲۰ هرتزی را در اختیار کاربران خود قرار می‌دهد. تراشه اسنپدراگون ۴ نسل ۲ وظیفه تامین نیروی پردازشی مورد نیاز Honor Play 60 Plus را بر عهده خواهد داشت. این چیپست دارای دو هسته قدرتمند Cortex-A78 با فرکانس ۲.۲ گیگاهرتز و شش هسته Cortex-A55 با فرکانس ۱.۹۵ گیگاهرتز است. آنر پلی ۶۰ پلاس به باتری پرظرفیت ۶,۰۰۰ میلی‌آمپری مجهز شده و از شارژ سریع ۳۵ واتی پشتیبانی می‌کند.

آنر پلی ۶۰ پلاس

آنر پلی ۶۰ پلاس

دو لنز دوربین در قاب پشتی این تلفن هوشمند آینده آنر دیده می‌شود. برای دوربین اصلی یک سنسور ۵۰ مگاپیکسلی در نظر گرفته شده و دوربین ثانویه به سنسور ۲ مگاپیکسلی مجهز است. دوربین سلفی ۵ مگاپیکسلی این دستگاه درون یک پانچ هول و در مرکز بالای نمایشگر دیده می‌شود. این گوشی در سه پیکربندی با ۱۲ گیگابایت حافظه رم + ۲۵۶ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی و ۱۲ گیگابایت رم + ۵۱۲ گیگابایت حافظه داخلی قابل تهیه خواهد بود. Honor Play 60 Plus در رنگ های مشکی، سبز و سفید به دست کاربران خواهد رسید.

گوشی Honor Play 60 Plus قیمتی حدود ۲۰۰ دلار خواهد داشت

این گوشی آینده آنر به‌طور پیش‌فرض با اندروید ۱۴ و رابط کاربری MagicOS 8.0 عرضه می‌شود. این دستگاه دارای ابعاد ۱۶۶.۹ در ۷۶.۸ در ۸.۰۹ میلی‌متر بوده و وزنی حدود ۱۹۷ گرم خواهد داشت. همان‌طور که منبع این گزارش اشاره می‌کند، حتی قیمت Honor Play 60 Plus نیز به‌بیرون درز کرده است. این گوشی با قیمت حدود ۲۰۵ دلار آمریکا قابل تهیه خواهد بود. انتظار می‌رود که این دستگاه در آینده‌ای نزدیک معرفی شود. احتمالاً به‌زودی شاهد انتشار اطلاعیه های رسمی از سوی آنر خواهیم بود.

آنر X6b با تراشه مدیاتک Helio G85 رسما معرفی شد

نظر شما درباره آنر پلی ۶۰ پلاس چیست؟

نوشته مشخصات و طراحی آنر پلی ۶۰ پلاس فاش شد اولین بار در ترنجی پدیدار شد.

منبع: ترنجی



با عنایت به اینکه سایت «اخبار تکنولوژی» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع مطلب و کاربران است. (قانون تجارت الکترونیک)

اخبار تکنولوژی نقشی در تولید محتوا ندارد و مطالب این سایت، بازنشر اخبار پایگاه‌های معتبر خبری است.