تصاویر جدید از ماکت گوشی‌های تاشو آینده سامسونگ منتشر شد

روز گذشته تصاویر نسبتا گسترده‌ای از ماکت گوشی‌های تاشو گلکسی زد فولد 6 و گلکسی زد فلیپ 6 سامسونگ در فضای مجازی منتشر شد. این تصاویر، طراحی گوشی‌های تاشو آینده سامسونگ را تقریبا از تمامی زوایا نمایش می‌دهند.

در گذشته بارها رندرهایی از گلکسی زد فولد 6 و گلکسی زد فلیپ 6 فاش شده است؛ اما دستیابی به چشم‌انداز اضافی همواره مورد استقبال قرار می‌گیرد. این ماکت‌ها دقیقا چنین نگرشی را در اختیار کاربران قرار می‌دهند. همچنین این تصاویر احتمالا متعلق به نمونه اولیه تولید شده از دستگاه‌های فوق هستند.

منبع منتشرکننده عکس‌ها بارها از واژه‌های “ماکت” و “نمونه‌های اولیه” به‌صورت مترادف استفاده کرده است. اما این دو واژه در واقع مترادف یکدیگر نیستند. ماکت‌ها فاقد اجزای داخلی بوده و طراحی محصول نهایی را به‌طور دقیق منعکس می‌کنند. نمونه‌های اولیه تولید شده دارای اجزای داخلی خاص خود هستند؛ اما در طول چرخه توسعه خود در معرض تغییرات و بهبود هستند.

از آنجا که منبع منتشرکننده تصاویر در این رابطه بسیار سردرگم است؛ لذا در خصوص ماهیت دستگاه‌های نمایش داده شده نمی‌توان با قطعیت اظهارنظر کرد.

چنان‌چه این دستگاه‌ها واقعا یک ماکت باشند؛ در این‌صورت طراحی آنها بایستی با محصولات نهایی مطابقت داشته باشد. چنان‌چه این دستگاه‌ها نمونه‌های اولیه تولید شده باشند؛ در این‌صورت اطلاع از مرحله چرخه توسعه آنها مفید خواهد بود. تصویر این دستگاه‌ها هرچه دیرتر منتشر شود؛ در این‌صورت بایستی به محصول نهایی شباهت بیش‌تری داشته باشد.

تصاویر ماکت‌های سامسونگ گلکسی زد فولد 6

در هر صورت طرح‌های نمایش داده شده برای دستگاه‌های تاشو سامسونگ به هیچ عنوان تعجب‌آور به‌نظر نمی‌رسند. بی‌تردید سامسونگ تمایلی به ایجاد تغییرات عمده در گوشی‌های تاشو خود ندارد. این پدیده موجب می‌شود تا طراحی دستگاه‌ها نسبتا خسته‌کننده به‌نظر برسند.

اما نکته مثبت (حداقل برای سامسونگ) این است که دستگاه‌های مذکور کماکان به آسانی قابل تشخیص هستند؛ چرا که این دستگاه‌ها چند سالی است که از زبان طراحی مشابهی استفاده می‌کنند.

بر اساس پیش‌بینی‌ها گوشی‌های گلکسی زد فولد 6 و گلکسی زد فلیپ 6 ضمن برگزاری رویداد آینده گلکسی آنپکد در روز 10 جولای (20 تیر ماه) معرفی خواهند شد. در این مراسم احتمالا از سری گلکسی واچ 7، گلکسی واچ اولترا و خانواده گلکسی بادز 3 نیز رونمایی می‌شود.

تصاویر ماکت‌های سامسونگ گلکسی زد فلیپ 6

نوشته تصاویر جدید از ماکت گوشی‌های تاشو آینده سامسونگ منتشر شد اولین بار در آی‌ تی‌ رسان منتشر شد.

منبع: آی‌تی‌رسان

تاریخ انتشار

در

,


با عنایت به اینکه سایت «اخبار تکنولوژی» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع مطلب و کاربران است. (قانون تجارت الکترونیک)

اخبار تکنولوژی نقشی در تولید محتوا ندارد و مطالب این سایت، بازنشر اخبار پایگاه‌های معتبر خبری است.