مشخصات کلیدی و زمان عرضه گوشی شیائومی Redmi 13 5G فاش شد

برند فرعی شیائومی موسوم به ردمی در اوایل ماه جاری میلادی گوشی Redmi 13 4G را عرضه کرد. اکنون مشخص شده که ورژن 5G این گوشی هوشمند در روز 9 جولای (19 تیر ماه) معرفی خواهد شد.

این افشاگری توسط وبسایت Amazon.in انجام شده است. این فروشگاه، صفحه تبلیغاتی مربوط به گوشی را در وبسایت خود راه‌اندازی کرده است. بر اساس اطلاعات بارگذاری شده در این صفحه، Redmi 13 5G در ظهر روز 19 تیر ماه به وقت محلی در کشور هندوستان عرضه خواهد شد.

همچنین وبسایت آمازون طراحی و مشخصات کلیدی Redmi 13 5G را فاش کرده است. بر این اساس مدل مذکور مجهز به تراشه اسنپدراگون 4 نسل 2 کوالکام، رابط کاربری HyperOS شیائومی، دوربین اصلی 108 مگاپیکسلی و باتری 5030 میلی‌آمپرساعتی با قابلیت پشتیبانی از شارژ سریع 33 واتی خواهد بود.

این گوشی هوشمند دارای طراحی شیشه‌ای کریستالی بوده و نمایشگر آن نیز دارای یک حفره کروی‌شکل و پوشش محافظ کورنینگ گوریلا گلس 3 است.

مشخصات Redmi 13 5G

نوشته مشخصات کلیدی و زمان عرضه گوشی شیائومی Redmi 13 5G فاش شد اولین بار در آی‌ تی‌ رسان منتشر شد.

منبع: آی‌تی‌رسان

تاریخ انتشار

در

,


با عنایت به اینکه سایت «اخبار تکنولوژی» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع مطلب و کاربران است. (قانون تجارت الکترونیک)

اخبار تکنولوژی نقشی در تولید محتوا ندارد و مطالب این سایت، بازنشر اخبار پایگاه‌های معتبر خبری است.