طراحی موتورولا ریزر ۵۰ اولترا در یک ویدئو مشاهده شد

یک ویدئوی تبلیغاتی جدید، طراحی موتورولا ریزر ۵۰ اولترا را نشان می‌دهد. این ویدئو توسط یک افشاگر اطلاعات به نام Arsene Lupin منتشر شده که طراحی، برخی از ویژگی ها و رنگ‌بندی Razr 50 Ultra (Razr+ 2024) را فاش می‌کند.

طراحی موتورولا ریزر ۵۰ اولترا کماکان مشابه نسل قبل است

موتورولا ریزر ۵۰ اولترا با نام ریزر پلاس ۲۰۲۴ در بازار ایالات متحده عرضه خواهد شد. ویدئوی ۳۰ ثانیه‌ای از این گوشی تاشو منتشر شده که طراحی آن را از زوایای مختلف می‌دهد. این تلفن هوشمند آینده موتورولا شباهت زیادی به مدل های قبلی دارد، البته هم اکنون به صفحه نمایش کاور بزرگتری مجهز شده و حاشیه های آن نیز کمتر شده است. ویدئوی منتشر شده، Razr 50 Ultra را در رنگ های قرمز، بنفش و سبز نشان می‌دهد. ممکن است زمانی که این گوشی در ایالات متحده عرضه می‌شود، رنگ ها کمی متفاوت باشند.

طراحی Motorola Razr 50 Ultra

همان‌طور که Gizmochina اشاره می‌کند، در این ویدئو به طور خلاصه به «moto ai» اشاره شده. به‌کارگیری ویژگی های هوش مصنوعی، به یک روند رایج در صنعت تلفن های هوشمند تبدیل شده است. این گوشی هوشمند تاشو آینده موتورولا دارای دوربین تله‌فوتو بوده و در برابر نفوذ آب مقاوم خواهد بود.

این ویدئو همچنین اشاره‌ای کوتاه به رابط کاربری موتورولا ریزر ۵۰ اولترا می‌کند. انتظار می‌رود که موتورولا Razr 50 Ultra یا Razr+ 2024 (این نام بسته به بازار هدف، متفاوت خواهد بود) در تاریخ ۲۵ ژوئن (پنجم تیر ماه) برای عرضه در کشور چین و سایر بازار ها، معرفی شود.

قیمت موتورولا Razr 50 Ultra به‌بیرون درز کرد

نظر شما درباره این تلفن هوشمند تاشو آینده موتورولا چیست؟ آیا این دستگاه می‌تواند رقبای قدرتمند، مانند گلکسی زد فلیپ ۶ را به چالش بکشد؟

نوشته طراحی موتورولا ریزر ۵۰ اولترا در یک ویدئو مشاهده شد اولین بار در ترنجی پدیدار شد.

منبع: ترنجی

تاریخ انتشار

در

,


با عنایت به اینکه سایت «اخبار تکنولوژی» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع مطلب و کاربران است. (قانون تجارت الکترونیک)

اخبار تکنولوژی نقشی در تولید محتوا ندارد و مطالب این سایت، بازنشر اخبار پایگاه‌های معتبر خبری است.